FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
Podróżujesz grupą?
Wypożycz autobus tutaj!
1378 Firm - 5 134 788 Połączeń
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus

Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2683 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 718616 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy.

Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw.

W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.


995 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
 279
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
 716
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 22.10.2019   
Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z m ... Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne. W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!! SKANDAL!!!




Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro.

Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus


FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy.

Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.



Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia

Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę.

Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.


Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe



Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

Informacje o wyposażeniu autobusów, trasach, cenach i jakości usług firmy FlixBus

bezpłatne:
  • Wifi
  • Toalety
  • Gniazdka
  • Klimatyzacja
  • XXL Miejsce na nogi
  • Transport bagażu podręcznego
  • Transport bagażu
  • SMS-Opóżnienia
za dodatkową opłatą:
  • Napoje
  • Przekąski
  • Transport rowerów
  • Bagż specjalny (duży)



FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych.

W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem



Historia FlixBusa

Historia FlixBusa

Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.

Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.

W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn.

Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie.

Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia



Skontaktuj się z FlixBusem

W przypadku chęci zadania pytania albo podzielenia się wrażeniami z korzystania z usług FlixBusa warto skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej przewoźnika albo zadzwonić na numer telefonu +49 (0)30 300 137 300. Jest on dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.



1/28

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 22.10.2019   
Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jede ... Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne. W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!! SKANDAL!!!


, 21.10.2019   
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że ... Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!!


, 01.10.2019   
Szok i niedowierzanie jak sie czyta.....


, 29.09.2019       
Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 28.09.19 sobota, już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przyby ... Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 28.09.19 sobota, już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przybyciu na przystanek Wrocław Pl. Grunwaldzki. Nie rozumiem dlaczego nie można tego zorganizować w Sieradzu, aby uniknąć opóźnień, czas przejazdu i tak jest wystarczająco długi, bez takiej przerwy.


, 21.09.2019   
Żałosny przewoźnik , autobus odjechał przed czasem a porada biura obsługi klienta : "proszę sobie kupić bilet na następny kurs" żałosny przewoźnik odradzam!


, 18.09.2019   
Flixbus Linia N 1360, Richtung Medyka Granica Odjazd 11.09.2019 23:55 Berlin ZOB do Opole plac Kopernika Moja ciocia (lat 80) jechała na trasie Berlin-Opole. Po przyjeździe do Opola kierowca nie powi ... Flixbus Linia N 1360, Richtung Medyka Granica Odjazd 11.09.2019 23:55 Berlin ZOB do Opole plac Kopernika Moja ciocia (lat 80) jechała na trasie Berlin-Opole. Po przyjeździe do Opola kierowca nie powiadomił, że dojeżdża do Opola na plac Kopernika. Przystanek nie znajduje się na placu tylko jest to przy ulicy. Nic nie wskazywało, że jest to plac i ciocia jechała dalej myśląc, że będzie drugi przystanek na placu. Jak wyjeżdżali z Opola to ciocia zapytała się kierowcy kiedy zatrzyma się na placu. Kierowca odpowiedział, że plac Kopernika już był i teraz jedzie do Katowic. Ciocia kilka razy prosiła, żeby się zatrzymał i ją wypuścił. To w końcu gdzieś na obrzeżach miasta stanął i niczym się nie przejmując wypuścił ją z autobusu, bez pomocy. Ciocia powiedziała, że nie zna dobrze języka polskiego, tylko parę słów, bo mieszka w Niemczech od 70 lat. Pomimo tego kierowca stwierdził, że da sobie radę bo trochę słów umie. Ciocia na piechotę dotarła do PKS, gdzie 3 godziny siedziała i prosiła o pomoc. W końcu młoda studentka usiadła koło cioci i jej pomogła. Ciocia ze zdenerwowania nie umiała włączyć telefonu, więc ta dziewczyna w swoim telefonie znalazła kontakty na fb i napisała prośbę do rodziny. Po 15 minutach byłam już u cioci i ją stamtąd zabrałam. Okazało się, że czekając na moją ciocię kiedy podjechał autobus Flixbusa rozmawiałam z tymi samymi kierowcami i pytałam ich o ciocię. Podałam imię, nazwisko, skąd jechała, a oni odpowiedzieli, że nie mają takiej osoby. Pomyślałam, że ciocia przyjedzie następnym busem. Kierowcy w Berlinie ułożyli sobie bagaże według kolejnych miejscowości. W Opolu kilka osób wysiadało, a bagaż cioci został jako jedyny. Mimo tego kierowcy nic nie zapytali w autobusie o jego właściciela.Mamy ogromny żal do kierowców Flixbusa za takie traktowanie pasażerów. Kierowcy nie opiekują się swoimi pasażerami, nie znają ich nazwisk, języka. Najbardziej razi to, że jak ktoś zwróci się o pomoc to jej nie udzielają. Zostawiają bez pomocy.


, 17.09.2019   
Totalna PORAZKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DZIS MIAŁAM WYKUPIONY BILET Z BOLESŁAWIEC-WARSZAWA i powrót WARSZAWA -BOLESŁAWIEC ( wazne spotkanie w sprawie pracy) autobus miał wyjechać o 12;00 ,ale o 11 dosta ... Totalna PORAZKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DZIS MIAŁAM WYKUPIONY BILET Z BOLESŁAWIEC-WARSZAWA i powrót WARSZAWA -BOLESŁAWIEC ( wazne spotkanie w sprawie pracy) autobus miał wyjechać o 12;00 ,ale o 11 dostałam wiadomośc ,ze autobus spóżni sie i wyjazd będze o 12;25. wiec spokojnie przyjechałysmy na przystanek o 12;00 i ku naszymu zdziwieniu zobaczyłysmy tylko odjezdzajacy autobus!!! Zadzwoniłam wiec na infolinie w sprawie reklamocji i wyjasnienia dlaczego autobus odjechał 25 min szybciej ???? Wiec dowiedziałam sie tylko tyle ze jak chcemy jechac to musimy sobie kupić nastepny bilet!!!! A przebukowanie na inny dzień nie wchodzi w rachubę i zwrot kosztów równiez. NIKOMU NIE POLECAM!!!!!!!!!!! TA OCENA NIE ZASLUGUJE NA ZADNĄ GWIAZDKE!!!!!


, 17.09.2019   
Krótko w temacie FlixBus Polska - DZIADOSTWO !!! Wykupujesz w ich aplikacji 2 bilety dla 2 osób - wpisujesz dane kupującego- po czym okazuje się przy wejściu do autobusu, że zakup dotyczy tylko osoby ... Krótko w temacie FlixBus Polska - DZIADOSTWO !!! Wykupujesz w ich aplikacji 2 bilety dla 2 osób - wpisujesz dane kupującego- po czym okazuje się przy wejściu do autobusu, że zakup dotyczy tylko osoby kupującej , która rezerwuje sobie według pana kierowcy 2 miejsca - najlepsze jest to , że takich dwóch miejsc w całym autobusie obok siebie nie ma więc możesz usiąść na jednym a przysłowiowy kapelusz położyć kilka rzędów dalej ;) . Druga osoba jest przez kierowcę wypraszana z autobusu a możliwość jakiejkolwiek naprawy zaistniałej sytuacji tzn. wpisania danych drugiego pasażera w aplikacji brak. ŻYCZĘ WIĘC ODDZIAŁOWI FLIXBUS POLSKA SZEROKIEJ DROGI- NAJLEPIEJ KU JAK NAJSZYBSZEJ PLAJCIE. A przyszłym potencjalnym klientom z całego serca odradzam przyjemności podróżowania ( jak czytam w pozostałych opiniach- w smrodzie , brudzie i towarzystwie nieprzyjemnych i zarozumiałych kierowców ). Ps. " I TYLKO POLSKIEGO- BUS ŻAL"


, 12.09.2019   
Z większym chamstwem dawno się nie spotkałem. Kupiłem bilet z Venlo do Paryża, po 2 godzinach bus zatrzymał się w Hadze i zakończył jazdę. Na moje pytanie dlaczego nie jedziemy do Paryża, kierowca r ... Z większym chamstwem dawno się nie spotkałem. Kupiłem bilet z Venlo do Paryża, po 2 godzinach bus zatrzymał się w Hadze i zakończył jazdę. Na moje pytanie dlaczego nie jedziemy do Paryża, kierowca rzucil się na mnie, pobił i siła wyrzucił z busa. Dodzwoniłem się na polską infolinię gdzie usłyszałem że mój bus do Paryża był opóźniony a ja zostałem wypuszczony przez kierowce na podstawie biletu do Paryża, do busa jadącego do Hagi. Taka mała pomyłka z ich strony. Na pytanie w jaki sposób chcą naprawić ten błąd, usłyszałem że to nie ich sprawa i mam spadać. Reklamacji telefonicznie nie przyjmują, można sobie napisać maila na które nie chce nawet się im odpisać. Firma stuknietych kierowców, nie wiem czy nie na prochach i bezczelnych panienek na infolini.Jezeli chcesz jechać do miasta A i zostać pobitym i wyrzuconym z busa w mieście B to korzystaj z Flixbusa. Sprawę oddaję do sądu.
CheckMyBus-Team, 13.09.2019
Dear Dominik,

Thank you for your message. We’re really sorry to hear about your negative experience. We suggest getting a hold of FlixBus via their social media channels or via phone at 03 ...
Dear Dominik,

Thank you for your message. We’re really sorry to hear about your negative experience. We suggest getting a hold of FlixBus via their social media channels or via phone at 030 300137300.

Best regards,
Your CheckMyBus Support


, 02.09.2019   

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/28

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie