FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
Podróżujesz grupą?
Wypożycz autobus tutaj!
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2355 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 415115 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy. Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw. W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.

1203 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
318
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
885
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


Janusz, 12.10.2020
Mnie również oburza poziom obsługi, b.niska kultura kierowców, nieodpowi ... Mnie również oburza poziom obsługi, b.niska kultura kierowców, nieodpowiedzialność tzw. serwisu pasażera. Oczekiwanie miesiącami na zwrot za bilety. Dopiero interwencja prawnika spowodowała zwrot. Albo anulowanie miejscówek (bez zapewnienia miejsca zastępczego). To jest norma. Aktualnie ograniczone ilości kursów z 14 na 1. Bez szerokiej informacji. FLIXbus jest dla mnie do wzięcia pod uwagę, wyłącznie w ostateczności. Buta, bezczelność i ignorancja. FlixBus nie szanuje pasażerów, więc nie zasługuje na zaufanie. Trzeba zapomnieć stare hasła "niemiecka precyzja". To jest zaprzeszłość!

Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro. Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus

FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy. Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.

Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę. Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.

Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe

Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych. W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem

Historia FlixBusa

Historia FlixBusa Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.
Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.
W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn. Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie. Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia.
1/32

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

Janusz, 12.10.2020
Mnie również oburza poziom obsługi, b.niska kultura kierowców, nieodpowiedzialność tzw. serwisu pasażera. Oczekiwanie miesiącami na zwrot za bilety. Dopiero interwencja prawnika spowodowała zwrot. Alb ... Mnie również oburza poziom obsługi, b.niska kultura kierowców, nieodpowiedzialność tzw. serwisu pasażera. Oczekiwanie miesiącami na zwrot za bilety. Dopiero interwencja prawnika spowodowała zwrot. Albo anulowanie miejscówek (bez zapewnienia miejsca zastępczego). To jest norma. Aktualnie ograniczone ilości kursów z 14 na 1. Bez szerokiej informacji. FLIXbus jest dla mnie do wzięcia pod uwagę, wyłącznie w ostateczności. Buta, bezczelność i ignorancja. FlixBus nie szanuje pasażerów, więc nie zasługuje na zaufanie. Trzeba zapomnieć stare hasła "niemiecka precyzja". To jest zaprzeszłość!


Robert, 08.10.2020
Kierowcy są bardzo chamscy.....infolinia do 17!!!!!! Na e-maila firma nie potrafi odpisać!!!!!!! Tłumaczy się coronavirusem... Ale bilety potrafią sprzedawac


Krystian, 23.09.2020
Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, ws ... Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, wstyd dla Polski za granicą. Do tego nie można umyć rąk, ani wody ani mydła, higiena w czasach pandemii. Pasażerom nie można też skorzystać z toalety na stacji benzynowej, mimo że kierowcy korzystali. Nie byliśmy informowani ile trwa postój, i czy w ogóle można, na postoju drzwi zamknięte. Na jednym postoju zostaliśmy poinformowani, że nie ma przerwy po czym staliśmy 15 minut. Komunikacja tragiczna, pamiętam że ktoś się o coś zapytał kierowcy to został zrugany. Ciasno. Część gniazdek usb nie ładuje telefonów, gniazdko elektryczne nie ładuje laptopa (za niskie natężenie prądu?). Odradzam wszystkim znajomym. Żeby nie było że jestem hejterem mam na dowód zdjęcie toalety


Michał Król, 04.09.2020
UWAGA !UWAGA! We flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO!


Wiktoria , 20.08.2020
Dzień dobry, Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był o ... Dzień dobry, Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko. Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie. Nie pozdrawiam


KAROLINA, 20.08.2020
Okropny przewoźnik naprawdę nie polecam, zmieniają datę podróży informując jedynie smsem, zero kontaktu, kierowcy roszczeniowi traktując klienta jak psa.


Michał, 17.08.2020
Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam ! W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie ... Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam ! W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS


Paulina, 17.08.2020
Gdyby była możliwość dodania liczy gwiazdek na - to na pewno tak by się stało, otóż wspaniały Flixbus anulował mi przejazd dnia 30,04,2020 i wystawił jakiś zasrany kupon na dalszy przejazd. Po anulowa ... Gdyby była możliwość dodania liczy gwiazdek na - to na pewno tak by się stało, otóż wspaniały Flixbus anulował mi przejazd dnia 30,04,2020 i wystawił jakiś zasrany kupon na dalszy przejazd. Po anulowaniu tego kuponu w tym samym dniu dostała informację, że pieniądze mi zwrócone zostaną nawet do 9 tygodni, pisałam, ponaglałam aż w końcu dziś jak zadzwoniłam z innego numeru odebrali, i z łaską odpowiedzieli, że do działu księgowości można tylko na e-mail,ale że przecież dostałam informację że zwrot należności do 9 tygodni, z tego co wiem i umiem liczyć 9 tygodni już minęło,a zwrotu dalej brak. Także tak tandetnej i nieuczciwej firmy nie polecam nikomu!!!!


Tomasz, 17.08.2020
Odjazd opóźniony o 45 minut. Brak jakiejkolwiek informacji (wg. informacji na stronie Flixbus, pasażer jest informowany o opóźnieniach sms-em). Przy ponad 30 stopniach na zew. w busie jest tak zimno, ... Odjazd opóźniony o 45 minut. Brak jakiejkolwiek informacji (wg. informacji na stronie Flixbus, pasażer jest informowany o opóźnieniach sms-em). Przy ponad 30 stopniach na zew. w busie jest tak zimno, że można się przeziębić. Dodatkowo w busie wszystkie kontakty nie działają.
Malwina, 25.08.2020
Drogi Panie takie rzeczy zgłasza się kierowcy, że jest zimno, ponieważ kierowca nie czuję jak jest na wozie, tylko widzi temperaturę i nie wie czy danej księżniczce jest dobrze a co do gniazdek to też ... Drogi Panie takie rzeczy zgłasza się kierowcy, że jest zimno, ponieważ kierowca nie czuję jak jest na wozie, tylko widzi temperaturę i nie wie czy danej księżniczce jest dobrze a co do gniazdek to też trzeba było zgłosić . W autobusach osobno włączasz 230 mi też zdarzało się zapomnieć, pasażer mi przypomniał hihi, wtedy ładnie przeprosiłem i tadam nastał prąd w gniazdkach.


Marek, 14.08.2020
Jechalem do Wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Covid grasuje.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasa ... Jechalem do Wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Covid grasuje.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/32

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie
GPDR CheckMyBus shield

Szanujemy Twoja prywatnosc!

W celu zaprezentowania najlepszych ofert na przejazdy autobusowe, zbieramy pewne informacje na temat tego, jak korzystasz z CheckMyBus. Zapamietujemy anonimowe szczególy aby ulepszyc nasze uslugi i dostarczyc Ci spersonalizowane doswiadczenie z serwisu.