FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
1027 Firm - 2 833 781 Połączeń
Najlepsze ofertyPorównaj i zaoszczędź średnio 70 %
Najlepsze połączeniaDopasowane wyniki na całym świecie
Prosto i przejrzyścieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus

Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 1952 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 473045 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy.

Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw.

W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.


495 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.4
 214
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
 281
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 14.08.2018           
Mieszane uczucie. Jechałam FlixBusem 2 razy w ciągu kilku dni- podróz Wa ... Mieszane uczucie. Jechałam FlixBusem 2 razy w ciągu kilku dni- podróz Warszawa-Gdańsk i spowrotem. Droga do Gdańska bardzi pozytywnie- odjazd punktualnie z miejsca w którym miał być, sprawna kliamtyzacja, brak opóźnień w dotarciu na miejsce. Droga powrotna już gorzej, głównie z racji nei działającej kliamtyzacji- bardzo duszno, do tego dojadz do Warszawy przedłużył się o godzinie (zdecydowanie nie winię kierowcy czy firmy- mega korek na wyjeździe z Gdańska, zdarza się). Jednak brak klimy w okresie letnim sprawia, że ciężko jest uznać podróż za idealną. Niedługo jadę znowu, tym razem do Wrocławia, mam nadzieję, że będę mogłą napisać w 100% pozytywny komentarz.




Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro.

Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus


FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy.

Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.



Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia

Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę.

Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.


Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe



Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

Informacje o wyposażeniu autobusów, trasach, cenach i jakości usług firmy FlixBus

bezpłatne:
  • Wifi
  • Toalety
  • Gniazdka
  • Klimatyzacja
  • XXL Miejsce na nogi
  • Transport bagażu podręcznego
  • Transport bagażu
  • SMS-Opóżnienia
  • Zniżka do osób dużo jeżdzących
za dodatkową opłatą:
  • Napoje
  • Przekąski
  • Transport rowerów
  • Bagż specjalny (duży)



FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych.

W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem



Historia FlixBusa

Historia FlixBusa

Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.

Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.

W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn.

Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie.

Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia



Skontaktuj się z FlixBusem

W przypadku chęci zadania pytania albo podzielenia się wrażeniami z korzystania z usług FlixBusa warto skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej przewoźnika albo zadzwonić na numer telefonu +49 (0)30 300 137 300. Jest on dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.



1/22

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 14.08.2018           
Mieszane uczucie. Jechałam FlixBusem 2 razy w ciągu kilku dni- podróz Warszawa-Gdańsk i spowrotem. Droga do Gdańska bardzi pozytywnie- odjazd punktualnie z miejsca w którym miał być, sprawna kliamtyza ... Mieszane uczucie. Jechałam FlixBusem 2 razy w ciągu kilku dni- podróz Warszawa-Gdańsk i spowrotem. Droga do Gdańska bardzi pozytywnie- odjazd punktualnie z miejsca w którym miał być, sprawna kliamtyzacja, brak opóźnień w dotarciu na miejsce. Droga powrotna już gorzej, głównie z racji nei działającej kliamtyzacji- bardzo duszno, do tego dojadz do Warszawy przedłużył się o godzinie (zdecydowanie nie winię kierowcy czy firmy- mega korek na wyjeździe z Gdańska, zdarza się). Jednak brak klimy w okresie letnim sprawia, że ciężko jest uznać podróż za idealną. Niedługo jadę znowu, tym razem do Wrocławia, mam nadzieję, że będę mogłą napisać w 100% pozytywny komentarz.


, 14.08.2018   
Zatrzymują się na dworcach, gdzie popadnie.Trzeba biegać z bagażami i ich szukać.Z Lublina odjechaj nie zajeżdżając na stanowisko.Spóżnił nym się na samolot, gdyby nie pomoc wspaniałych ludzi.Dla mnie ... Zatrzymują się na dworcach, gdzie popadnie.Trzeba biegać z bagażami i ich szukać.Z Lublina odjechaj nie zajeżdżając na stanowisko.Spóżnił nym się na samolot, gdyby nie pomoc wspaniałych ludzi.Dla mnie dno nie poważna firma transportowa.


, 13.08.2018   
Jedynym plusem był brak opóźnienia. Droga do Wiednia była dla mnie straszliwym przeżyciem. Siedział za mną śmierdzący bezdomny, a klimatyzacja nie działała... Nie zmrużyłam oka przez całą drogę w obaw ... Jedynym plusem był brak opóźnienia. Droga do Wiednia była dla mnie straszliwym przeżyciem. Siedział za mną śmierdzący bezdomny, a klimatyzacja nie działała... Nie zmrużyłam oka przez całą drogę w obawie przed tym dziwakiem, a dodam że był to nocny kurs. Jednakże nie winię za to firmy, która nie ma wpływu na to kto kupuje bilety. Nie jest to opcja dla osób ceniących sobie komfort. Kierowcy mieli ogromny ubaw, całą noc się śmiali i przeszkadzali pasażerom. Poza tym zdarzyły się dwa nieplanowane postoje, nikt nie został poinformowany dlaczego. Zażenował mnie fakt, że po około 5 godzinach kierowcy przejęli się brakiem klimatyzacji i na szczęście skutecznie ją naprawili. Była to pierwsza i ostatnia moja wycieczka autokarem.


, 12.08.2018       
zlikwidowali wiele bezpośrednich połączeń Wrocław-Berlin. W zamian oferują z przesiadką w Poznaniu. Porażka!! Podróż trwałaby 11godzin.Mają ludzi za idiotów?


, 09.08.2018   
Wszystko na gorsze po likwidacji polskiego busa. Nie wspomnę o cenach w górę oraz braku fajnych promocji... Punktualność na trasach umowna i to bez ruchu. Zamiana rezerwacji międzynarodowej z głup ... Wszystko na gorsze po likwidacji polskiego busa. Nie wspomnę o cenach w górę oraz braku fajnych promocji... Punktualność na trasach umowna i to bez ruchu. Zamiana rezerwacji międzynarodowej z głupiego powodu na gorsze połączenia z przesiadką choć była możliwość podobnego kursu tam bez przesiadki. Lub zamiana rezerwacji kursów zlikwidowanych na kursy również zlikwidowane!!!!!!! (na infolinii usłyszałem, że przykro im, że to błąd systemu!!!!!!) Pasażer sam ma sprawdzać, główkować i wywalczać sobie, żeby dotrzeć do celu podroży. UWAŻAĆ NA TEGO PRZEWOŹNIKA.


, 07.08.2018   
12. lipca o godz.12.00 jechałam na trasie Wrocław-Warszawa. Kierowca nie raczył przywitać ani pożegnać pasazerów, typowa arogancja. Fotel na którym siedziałam był pęknięty. Dodatkowo klimatyzacja była ... 12. lipca o godz.12.00 jechałam na trasie Wrocław-Warszawa. Kierowca nie raczył przywitać ani pożegnać pasazerów, typowa arogancja. Fotel na którym siedziałam był pęknięty. Dodatkowo klimatyzacja była nastawiona na bardzo niską temperaturę, a na zewnątrz był upał. Większość osób nie miała w co się ubrać, była w skąpych strojach gdyż nie przewidywała takiej sytuacji. Po zwróceniu uwagi kierowcy, że jest bardzo zimno tenże powiedział mi, że jest nastawiona temp.23 stopnie, a nawiewu NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ, co było oczywiście absolutną nieprawdą. Toaleta śmierdziała co uniemożliwiało korzystanie z niej. W takich strasznych warunkach po raz kolejny przyszło mi jechać na voucher, który otrzymałam jako rekompemsatę złych warunków podróży odbytych wcześniej, po wielokrotnych skargach, o których pisałam na tym forum. Nigdy więcej FLIXBUS


, 04.08.2018   
Flixbus miał odjechać z przystanku na DWORCU PKP. Nie dość, że autobus spóźnił się 15 min bez powiadomienia o tym fakcie pasażerów, to jeszcze odjechał z przystanku na DWORCU PKS, który mieści się w i ... Flixbus miał odjechać z przystanku na DWORCU PKP. Nie dość, że autobus spóźnił się 15 min bez powiadomienia o tym fakcie pasażerów, to jeszcze odjechał z przystanku na DWORCU PKS, który mieści się w innym miejscu. Ze względu na błąd, w jaki zostałam wprowadzona, nie wsiadłam w autobus, gdyż czekałam w miejscu, w którym autobus miał się zjawić, a się nie zjawił. Widziałam tylko moment, w którym pojazd wyjeżdżał z miasta. straty, na jakie zostałam wystawiona, tj. zmarnowany bilet na Flixbus, wymuszone kupno biletu na pociąg oraz mnóstwo nerwów i stresu. opinia o usługach z mojej strony będzie negatywna.
Robert, 14.08.2018
Miałem to samo.


, 30.07.2018                   
Z wielką obawą wsiadłam do busa po przeczytaniu wielu opinii... Moje zaskoczenie było ogromne : punktualność, moje miejsca (wcześniej zarezerwowane) czekały puste, bagaże umieścił SYMPATYCZNY kierowca ... Z wielką obawą wsiadłam do busa po przeczytaniu wielu opinii... Moje zaskoczenie było ogromne : punktualność, moje miejsca (wcześniej zarezerwowane) czekały puste, bagaże umieścił SYMPATYCZNY kierowca. Wyjazd planowany rano, 21 sierpnia, w drodze na dworzec już upał, w autobusie działająca klima,ah i jeszcze ta przeokropna śmierdząca toaleta, co każdego doprowadza o ból głowy... owszem, jak każda toaleta ma swoje zapachy, ale ludzie...kto wie jak dbać o toaletę po skorzystaniu z niej to wie, że nie zawsze musi wydzielać nieprzyjemne zapachy:) Największym zaskoczeniem jest to, jak kierowca powiedział, że nie ruszy jak wszyscy nie zapną pasów bezpieczeństwa :) Z czystym sumieniem mogę polecić tą firmę, a frustraci niech przesiądą się do kolei państwowych, a nie wypisują bzdury ;/


, 27.07.2018   
Podróż z Warszawy do Zakopanego 27.07.18 r. W Krakowie poprosiłam kierowcę dosłownie o 5 minut przerwy...usłyszałam , ze to nie autobus turystyczny i przerwy nie ma...co nie jest prawdą bo na tak dlug ... Podróż z Warszawy do Zakopanego 27.07.18 r. W Krakowie poprosiłam kierowcę dosłownie o 5 minut przerwy...usłyszałam , ze to nie autobus turystyczny i przerwy nie ma...co nie jest prawdą bo na tak dlugiej trasie przewoznik ma obowiązek zrobic kilkuminutowa przerwe. Powiedzialam to temu kierowcy i uprzedzilam, ze napisze skarge. Pan kierowca rozesmial mi sie w twarz i powiedzial , ze sobie moge pisac , a jak mi sie nie podoba to do widzenia, bo on odjezdza.


, 27.07.2018   
Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły ... Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły z biletem z rezerwacją "naszych miejsc". Niestety, nie było już ani jednego miejsca wolnego, więc nie mieliśmy gdzie usiąść (tutaj wielki plus dla kierowcy, który posadził nas na 2 miejscach koło siebie, ponadto był bardzo sympatyczny). W połowie drogi między Gdańskiem a Warszawą autobus się zepsuł. Staliśmy na A1 przez ponad godzinę bez żadnej informacji, w końcu postanowiliśmy złapać stopa (to samo zrobiła spora część pasażerów). Po ok 2 godzinach dostaliśmy smsem informację (z błędami przetłumaczoną na język polski), że nasz autobus ma "awarię". Pół godziny od tej wiadomości przyszła kolejna, że będzie wysłanyny autobus zastępczy. Po powrocie (stopem i pociągiem) wysłaliśmy reklamację z żązaniem zwrotu pieniędzy, która została odrzucona w związku z tym, że przecież autobus zastępczy został podstawiony. Szczerze odradzam. Fatalne podejście do klienta.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/22

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie