FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
Podróżujesz grupą?
Wypożycz autobus tutaj!
Wyszukaj nocleg na stronie Booking.com
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2752 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 501558 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy. Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw. W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.

1246 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
329
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
917
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


Łukasz Katarzyna Sałęga, 30.05.2021
Nie polecam ,jak wszyscy piszą wyżej ,kierowcy podczas jazdy rozmawiają ... Nie polecam ,jak wszyscy piszą wyżej ,kierowcy podczas jazdy rozmawiają sobie przez telefon ,są nie mili do tego ,ciągłe spóźnienia ,zapłacilismy za wyznaczone miejsca z których i tak nie moglismy skorzystać bo ktoś sobie usiadł a kierowca stwierdził że nie bedzie sie z nimi kłócić i mamy sobie siadać gdzie chcemy ,wiec chce zwrot swoich pieniędzy ,czekam na odpowiedź z flixbusa .W czasie pandemii wykupilismy miejsca by nie siedzieć z obcymi ludzmi a zostalismy do tego zmuszeni ,nie polecam

Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro. Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus

FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy. Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.

Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę. Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.

Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe

Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych. W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem

Historia FlixBusa

Historia FlixBusa Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.
Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.
W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn. Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie. Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia.
1/33

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

Łukasz Katarzyna Sałęga, 30.05.2021
Nie polecam ,jak wszyscy piszą wyżej ,kierowcy podczas jazdy rozmawiają sobie przez telefon ,są nie mili do tego ,ciągłe spóźnienia ,zapłacilismy za wyznaczone miejsca z których i tak nie moglismy sko ... Nie polecam ,jak wszyscy piszą wyżej ,kierowcy podczas jazdy rozmawiają sobie przez telefon ,są nie mili do tego ,ciągłe spóźnienia ,zapłacilismy za wyznaczone miejsca z których i tak nie moglismy skorzystać bo ktoś sobie usiadł a kierowca stwierdził że nie bedzie sie z nimi kłócić i mamy sobie siadać gdzie chcemy ,wiec chce zwrot swoich pieniędzy ,czekam na odpowiedź z flixbusa .W czasie pandemii wykupilismy miejsca by nie siedzieć z obcymi ludzmi a zostalismy do tego zmuszeni ,nie polecam


Dominik, 28.05.2021
Jechałem katowice ostrava a autobus wyjezdzal z krakowa nie dosc ze spozniony to jeszcze na stacje benzynowa zatankowac i brak kultury kierowcow do pasaźerów


Magdalena , 22.05.2021
Wraz z przyjacielem zdecydowaliśmy się na skorzystanie Z Państwa usług... i żałujemy to był pierwszy i ostatni raz Brak klimatyzacji mega gorąco Brak pradu w kontaktach nawet telefonu nie było moż ... Wraz z przyjacielem zdecydowaliśmy się na skorzystanie Z Państwa usług... i żałujemy to był pierwszy i ostatni raz Brak klimatyzacji mega gorąco Brak pradu w kontaktach nawet telefonu nie było można podłączyć 40 minut spóźnienia Bardzo nie przyjemne tony kierowców Ogólnie odradzam To już w pociągach regionalnych są lepsze warunki, niż u Państwa w autokarach


Paulina, 13.05.2021
Omijać szerokim łukiem, nie zwrócili pieniędzy za przejazd który został anulowany przez pandemię, wcisnęli jakiś beznadziejny voucher, którego i tak nie ma jak wykorzystać, oszuści!


Kamil, 03.02.2021
dają jakiś śmiesnzy kupon zamiast zwrotu pieniędzy, którego przez plandemię nie mam jak wykorzystać, bo autobus jeździ raz na tydzień


Sandra, 31.01.2021
Kierowcy to jakiś żart. Koleś prowadzi pisząc smsy! Na zwróconą mu uwagę, czy mógłby ściszyć radio pochwalił się, że nie spał od 2 dni (!) i głośna muzyka pomoże mu się skupić na drodze. Dramat, nigd ... Kierowcy to jakiś żart. Koleś prowadzi pisząc smsy! Na zwróconą mu uwagę, czy mógłby ściszyć radio pochwalił się, że nie spał od 2 dni (!) i głośna muzyka pomoże mu się skupić na drodze. Dramat, nigdy jeszcze nie bałam się o swoje życie jadąc autobusem, tu bałam się przez całą drogę. NIE POLECAM


Wiktoria, 04.01.2021


Marta, 04.01.2021
Kupiłam bilet dużo wczesniej, żeby zapłacić mniejszą cenę. Flixbus anuluje często przejazdy, przez co trzeba kupić bilet za 50% większą cenę, a następnie jak się chce uzyskać zwrot kwoty z anulowanego ... Kupiłam bilet dużo wczesniej, żeby zapłacić mniejszą cenę. Flixbus anuluje często przejazdy, przez co trzeba kupić bilet za 50% większą cenę, a następnie jak się chce uzyskać zwrot kwoty z anulowanego przejazdu, to nie chcą zwrócić tylko wciskają vouchery. Ponadto nie były przestrzegane zadne zasady dystansu, ludzie siedzieli obok siebie, a gdy były wolne miejsca na przodzie to kierowca się wydzierał, że nie wolno tam siedzieć, tylko musieliśmy siedzieć na końcu wszyscy ściśnięci. Firma pełna krętaczy i naciągaczy. Szczerze odradzam.


Piotr, 16.11.2020
sprzedają bilety na dworcu zachodnim w Warszawie sprzedaja w Ciechocinku ....ale ,żeby odzyskać pieniądze za niewykorzystany bilet tragedia wciskają voucher a jak chcesz oddać zwrócić TRAGEDIA krótko ... sprzedają bilety na dworcu zachodnim w Warszawie sprzedaja w Ciechocinku ....ale ,żeby odzyskać pieniądze za niewykorzystany bilet tragedia wciskają voucher a jak chcesz oddać zwrócić TRAGEDIA krótko mówiąc przekręt
CheckMyBus-Team, 17.11.2020
Drogi Kliencie, Dziękujemy za przesłaną wiadomość i informujemy, że jest nam przykro z powodu zaistniałem sytuacji. W przypadku tego typu problemów konieczny jest bezpośredni kontakt z firmą, w której ... Drogi Kliencie, Dziękujemy za przesłaną wiadomość i informujemy, że jest nam przykro z powodu zaistniałem sytuacji. W przypadku tego typu problemów konieczny jest bezpośredni kontakt z firmą, w której dokonano rezerwacji. Mamy nadzieję, że szybko uda się rozwiązać problem. Z poważaniem, Zespół CheckMyBus


Zaneta, 05.11.2020
Nie dbają o bezpieczeństwo w okresie pandemii. Nie oddają pieniędzy za nieodbyte przejazdy! Nie kupuj u nich biletu!

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/33

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie
Idź do sklepu
GPDR CheckMyBus shield

Szanujemy Twoja prywatnosc!

W celu zaprezentowania najlepszych ofert na przejazdy autobusowe, zbieramy pewne informacje na temat tego, jak korzystasz z CheckMyBus. Zapamietujemy anonimowe szczególy aby ulepszyc nasze uslugi i dostarczyc Ci spersonalizowane doswiadczenie z serwisu.