FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
1027 Firm - 3 666 136 Połączeń
Najlepsze ofertyPorównaj i zaoszczędź średnio 70 %
Najlepsze połączeniaDopasowane wyniki na całym świecie
Prosto i przejrzyścieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus

Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2066 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 500560 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy.

Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw.

W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.


589 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.4
 228
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
 361
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 22.10.2018   
W życiu nie spotkałam się z większym chamstwem i z tak bezczelnym trakt ... W życiu nie spotkałam się z większym chamstwem i z tak bezczelnym traktowaniem pasażera.Trasa z Paryża do Brukseli. Kierowca kazal wszystkim zająć tylko piętro na górze,pozostawiając wszystkie wolne miejsca na dole. Miałam z chłopakiem zarezerwowane miejsca na drugim piętrze ,ale poprosiliśmy o zmianę gdyż na górze było bardzo duszno. Okazało się,że zmiana miejsca możliwa jest tylko za opłatą 10 euro od osoby. Nie można płacić kartą na pokładzie, A gotówki nie mieliśmy. Kierowca zażądał od nas pod zastaw kartę bankomatowa. W Brukseli na przystanku końcowym mieliśmy wybrać pieniedzę i zapłacić. Nurtowalo nas pytanie dlaczego zmiana miejsca możliwa jest tylko za opłatą? Zadzwonilismy na infolinię do Flixbusa gdzie poinformowano nas,że kierowca nie ma prawa zażądać od nas pieniędzy za zmianę miejsca.... gdy dojechaliśmy na miejsce mój chłopak poszedł porozmawiać z kierowca i odebrać swoją kartę. Karty pod zastaw też nie miał prawa wziąć. Ja udałam się po bagaże. Gdy odebrałam walizki doznałem szoku. Moj chlopak odebrl karte i powiedział kierowcu że dzwonił do Flixbusa i dowiedział się że nie ma prawa zażądać od nas pieniędzy za zmianę miejsca. I zaczęło się...Kierowca wpadł w szał! zaczął krzyczeć, kopać go, przycisnął go do autobusu, zaczął przyduszac. Wykrzyliwal gdzie jest jego 20€, chciał wyszarpac z ręki kartę bankomatowa, na koniec złamał kartę i oplul w twarz mojego chłopaka. Gdyby nie to ze inny kiwrowca aitobusu zaczal go rozdzielac mogloby sie zle skonczyc. Jestesmy totalnie zazenowani.Zglosilismy skargę, ale wątpię że cokolwiek z tym zrobia... totalna masakra!!!!!!




Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro.

Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus


FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy.

Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.



Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia

Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę.

Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.


Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe



Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

Informacje o wyposażeniu autobusów, trasach, cenach i jakości usług firmy FlixBus

bezpłatne:
  • Wifi
  • Toalety
  • Gniazdka
  • Klimatyzacja
  • XXL Miejsce na nogi
  • Transport bagażu podręcznego
  • Transport bagażu
  • SMS-Opóżnienia
  • Zniżka do osób dużo jeżdzących
za dodatkową opłatą:
  • Napoje
  • Przekąski
  • Transport rowerów
  • Bagż specjalny (duży)



FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych.

W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem



Historia FlixBusa

Historia FlixBusa

Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.

Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.

W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn.

Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie.

Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia



Skontaktuj się z FlixBusem

W przypadku chęci zadania pytania albo podzielenia się wrażeniami z korzystania z usług FlixBusa warto skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej przewoźnika albo zadzwonić na numer telefonu +49 (0)30 300 137 300. Jest on dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.



1/23

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 22.10.2018   
W życiu nie spotkałam się z większym chamstwem i z tak bezczelnym traktowaniem pasażera.Trasa z Paryża do Brukseli. Kierowca kazal wszystkim zająć tylko piętro na górze,pozostawiając wszystkie wolne ... W życiu nie spotkałam się z większym chamstwem i z tak bezczelnym traktowaniem pasażera.Trasa z Paryża do Brukseli. Kierowca kazal wszystkim zająć tylko piętro na górze,pozostawiając wszystkie wolne miejsca na dole. Miałam z chłopakiem zarezerwowane miejsca na drugim piętrze ,ale poprosiliśmy o zmianę gdyż na górze było bardzo duszno. Okazało się,że zmiana miejsca możliwa jest tylko za opłatą 10 euro od osoby. Nie można płacić kartą na pokładzie, A gotówki nie mieliśmy. Kierowca zażądał od nas pod zastaw kartę bankomatowa. W Brukseli na przystanku końcowym mieliśmy wybrać pieniedzę i zapłacić. Nurtowalo nas pytanie dlaczego zmiana miejsca możliwa jest tylko za opłatą? Zadzwonilismy na infolinię do Flixbusa gdzie poinformowano nas,że kierowca nie ma prawa zażądać od nas pieniędzy za zmianę miejsca.... gdy dojechaliśmy na miejsce mój chłopak poszedł porozmawiać z kierowca i odebrać swoją kartę. Karty pod zastaw też nie miał prawa wziąć. Ja udałam się po bagaże. Gdy odebrałam walizki doznałem szoku. Moj chlopak odebrl karte i powiedział kierowcu że dzwonił do Flixbusa i dowiedział się że nie ma prawa zażądać od nas pieniędzy za zmianę miejsca. I zaczęło się...Kierowca wpadł w szał! zaczął krzyczeć, kopać go, przycisnął go do autobusu, zaczął przyduszac. Wykrzyliwal gdzie jest jego 20€, chciał wyszarpac z ręki kartę bankomatowa, na koniec złamał kartę i oplul w twarz mojego chłopaka. Gdyby nie to ze inny kiwrowca aitobusu zaczal go rozdzielac mogloby sie zle skonczyc. Jestesmy totalnie zazenowani.Zglosilismy skargę, ale wątpię że cokolwiek z tym zrobia... totalna masakra!!!!!!


, 19.10.2018   
brak słów, zero informacji i opóźnienia, nocny kontakt tylko w języku angielskim. Zdecydowanie nie polecam


, 15.10.2018   
DRAMAT PORAŻKA ŻENADA Dramat, podróż z Krakowa do Warszawy nie przebiegła planowo przez co spóźniłem się na pociąg. Najpierw autobus przyjechał spóźniony do Krakowa o 40 minut po czym zamiast na ... DRAMAT PORAŻKA ŻENADA Dramat, podróż z Krakowa do Warszawy nie przebiegła planowo przez co spóźniłem się na pociąg. Najpierw autobus przyjechał spóźniony do Krakowa o 40 minut po czym zamiast nadrobić w trasie opóźnił się o dodatkową godzinę. Finalnie przyjechał d Warszawy z opóźnieniem o 1h 40 min. Dzięki wam uciekł mi pociąg, już pomijam fakt, że nikt mi za niego nie zwróci pieniędzy, ale przez to opóźnienie nie byłem na czas tam gdzie miałem być. Straciłem jeden dzień wyjazdu, noc spędziłem na dworcu plus zapąłciłem za jedną noc w hotelu ekstra - BRAWO. ŻENADA, NIE POLECAM, RADZĘ UWAŻAĆ.


, 09.10.2018   
Nigdy więcej! Notoryczne opóźnienia po 1,5 - 2 godz lub co może się zdarzyło autobus nie przyjechał! Brak informacji (biuro firmy jest w Niemczech)! Toaleta to kpina śmierdzi z niej na pół autobusu, n ... Nigdy więcej! Notoryczne opóźnienia po 1,5 - 2 godz lub co może się zdarzyło autobus nie przyjechał! Brak informacji (biuro firmy jest w Niemczech)! Toaleta to kpina śmierdzi z niej na pół autobusu, nie ma w niej wody i mydła! Brak Wi-Fi! Nie wybieracie tej linii szkoda waszych nerwów!


, 08.10.2018                   
w niedługim czasie czeka mnie podróz autobusem firmy FlixBus na drugi koniec Polski z przesiadka w Warszawie czytajac komentarze państwa zastanawiam się czy dobrze zrobiłem rezerwujac sobie bilet i ta ... w niedługim czasie czeka mnie podróz autobusem firmy FlixBus na drugi koniec Polski z przesiadka w Warszawie czytajac komentarze państwa zastanawiam się czy dobrze zrobiłem rezerwujac sobie bilet i tak sie zastanawiam czy naprawdę tak żle jest z tą firmą czy panstwo pisacy te komentarze maja zbyt wygórowane oczekiwania w stosunku do przewoznika. W dniu zakupu biletu byłem na dworcu PKS i widziałem a nawet zajrzałem do wnętrza takiego autobusu i stwierdziłem ze jest wygodny czysty a i kierowca był bardzo uprzejmy i dlatego mam pytanie skad takie opinie że brudno ze ciasno ze toalety śmierdzace. A już najbardziej jestem zaskoczony tymi ciagłymi spóznieniami i nie czekania jednego autobusu na drugi na przystankach przesiadkowych. a teraz mam pytanie kto z państwa odbywał podróz FlixBusem z Bydgoszczy do Krynicy Zdrój z przesiadką w Warszawie , prosze napisac jakie sa panstwa odczucia i wrazenia z tej podrózy , bedę bardzo wdzieczny.....przyszły pasażer
Damian, 20.10.2018
Widać istnieją jeszcze ludzie myślący. Ludzie jechałem tymi liniami i podróż przebiegała bardzo dobrze. Kierowca poinformował nas o utrudnieniach na drodze i o zbliżonym spóźnieniu. Szofer nie jest ro ... Widać istnieją jeszcze ludzie myślący. Ludzie jechałem tymi liniami i podróż przebiegała bardzo dobrze. Kierowca poinformował nas o utrudnieniach na drodze i o zbliżonym spóźnieniu. Szofer nie jest robotem a autobus też ma ograniczenia prędkości z resztą chyba widać jaki jest ruch na drodze. Osobiście wolę dojechać później ale bezpieczniej. Pozdrawiam


, 03.10.2018   
Nie polecam!! Notoryczne spóźnienia autobusu po 50-60 min, brak informacji, lekceważenie pasażerów przez niemiłych kierowców, którzy nie informują o zmianie trasy i opóźnieniu! Nie działające gniazdka ... Nie polecam!! Notoryczne spóźnienia autobusu po 50-60 min, brak informacji, lekceważenie pasażerów przez niemiłych kierowców, którzy nie informują o zmianie trasy i opóźnieniu! Nie działające gniazdka elektr., toaleta to skandal bez papieru ,mydła, wody, śmierdzi!


, 26.09.2018   
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie ... Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu. PKP i inni przewoźnicy są zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w tym aspekcie. PKP czeka nawet 1 godz, a pociąg to nie autokar. Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).


, 16.09.2018       
System rezerwacji miejsc wymyślony według jakichś cwaniackich kryteriów. Albo wszystkie miejsca powinny być objęte rezerwacją, albo wcale nie powinno jej być. Jedni pasażerowie wypraszają innych z mie ... System rezerwacji miejsc wymyślony według jakichś cwaniackich kryteriów. Albo wszystkie miejsca powinny być objęte rezerwacją, albo wcale nie powinno jej być. Jedni pasażerowie wypraszają innych z miejsc, jednych i drugich stawia to w niekomfortowej sytuacji i psuje atmosferę.


, 03.09.2018   
Po prostu dramat... Wszystko jest ok - do momentu, aż wystąpią trudności. mniejsze lub większe. Np. rozwalone jedzenie - śmierdzące na cały autobus, którego nikt nie sprząta mimo, że zwróciłem na t ... Po prostu dramat... Wszystko jest ok - do momentu, aż wystąpią trudności. mniejsze lub większe. Np. rozwalone jedzenie - śmierdzące na cały autobus, którego nikt nie sprząta mimo, że zwróciłem na to uwagę kierowcy. Wyobrażacie sobie...jakby cała miska z jakąś jakby kaszą...z mięsem itd. na podłodze przy miejscu, które wykupiłem. Inna sprawa: Autobus 4 godziny spóźnienia - dostaję info, że jest spóźniony i w razie pytań mogę dzwonić na infolinię. podany nr. to numer do Chorwacji i Niemiec. oczywiście bez języka PL. Pojechałem w jedną stronę ale jak przyjechałem to powrotny autobus już wyjeżdżał także siłą rzeczy nim nie pojechałem. po złożeniu reklamacji jeszcze mnie bezczelnie pouczają, że na przyszłość powinienem lepiej planować podróż. z uwzględnieniem opóźnień i zdarzeń losowych. A za bilet mi zwrócą jak im przedstawię dowód na to, że autobusem nie pojechałem... Pomijam fakt, odpowiedź na reklamację trwała prawie miesiąc... Odradzam każdemu kto choć trochę ceni sobie komfort podróżowania...


, 03.09.2018   
Cóż ... wolałem polskibus!! Jak mogła się tak dobrze prosperująca firma sprzedać ... Bilety droższe, autokary gorsze, z samą toaletą nawet problem, bo nie ma!

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/23

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie