FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
Podróżujesz grupą?
Wypożycz autobus tutaj!
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 1943 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 371810 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy. Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw. W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.

1158 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
307
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
851
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 29.07.2020
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w ... W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera.................. DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!

Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro. Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus

FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy. Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.

Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę. Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.

Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe

Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych. W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem

Historia FlixBusa

Historia FlixBusa Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.
Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.
W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn. Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie. Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia.
1/31

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 29.07.2020
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kur ... W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera.................. DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!


, 27.07.2020
Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie ... Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka!


, 25.07.2020
Nie polecam, na trasie Wrocław-Gdynia żadnej kontroli sanitarnej, NIE PRZESTRZEGAJĄ REŻIMU SANITARNEGO, LUDZIE BEZ MASECZEK, PORAŻKA


, 22.07.2020
Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali. Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy. NI ... Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali. Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy. NIGDY TAM NIE KUPUJCIE. Z obsługa oczywiście też nie można się dogadać - jeden idiota za drugim potrafi tylko wysyłać automatyczne odpowiedzi z podmienionymi datami - nie porozmawiasz jak z człowiekiem. Kłamcy i złodzieje, którzy zerują na klientach nawet w trudnych czasach koronawirusa!


, 17.07.2020
W dniu 16 lipca 2020 jechałem z Ciechocinka do Katowic. W Ciechocinku był opżniony 40 minut. Do Katowic przyjechał ok. 90 minut po planowanym przyjeżdzie. Siedząc z przodu obserwowałem pracę kierowców ... W dniu 16 lipca 2020 jechałem z Ciechocinka do Katowic. W Ciechocinku był opżniony 40 minut. Do Katowic przyjechał ok. 90 minut po planowanym przyjeżdzie. Siedząc z przodu obserwowałem pracę kierowców (mlodych) jako kierowca ze stażem 50 letnim i oceniam jazdę w warunkach gdzie trwają przebudowy na drogach jako idealne. Gratulacje dla kierowców. Pozdrawiam.


, 06.07.2020
Kupiłam bilety online, ale zmieniłam zdanie i jadę własnym samochodem ze względu na covid 19. Chcę zwrotu pieniędzy nie vouchera, nawet z potrąceniami. Czy jest to możliwe?
CheckMyBus-Team, 07.07.2020
Drogi Kliencie, Dziękujemy za przesłaną wiadomość i informujemy, że jest nam przykro z powodu zaistniałem sytuacji. W przypadku tego typu problemów konieczny jest bezpośredni kontakt z firmą, w któr ... Drogi Kliencie, Dziękujemy za przesłaną wiadomość i informujemy, że jest nam przykro z powodu zaistniałem sytuacji. W przypadku tego typu problemów konieczny jest bezpośredni kontakt z firmą, w której dokonano rezerwacji. Mamy nadzieję, że szybko uda się rozwiązać problem. Z poważaniem, Zespół CheckMyBus


, 06.07.2020
Przejazd anulowany w ostatniej chwili. 3 miesiące nie można doprosić się o zwrot środków. Zachęcam wszystkich poszkodowanych do zgłaszania sprawy do UOKiK.


, 02.07.2020
Oszuści. Odwołany przejazd bez jakiejkolwiek przyczyny. Nie odbierają telefonów, moderują wpisy na FB, nie mają ochoty na zwrot pieniedzy. Unikać!!!


, 28.03.2020
Absolutny brak informacji o przewoźnikach o zmianach czy anulowaniu rejsu za granicę. Dość problematyczne, biorąc pod uwagę zamknięcie granic.


, 23.03.2020
do… W dni 6 marca podróżowałam z Katowic do Krakowa, po przyjeździe do miejsca docelowego zapomniałam zabrać bagażu z autobusu (walizki na kółkach) zgłosiłam zgubę za pomocą formularza na stronie or ... do… W dni 6 marca podróżowałam z Katowic do Krakowa, po przyjeździe do miejsca docelowego zapomniałam zabrać bagażu z autobusu (walizki na kółkach) zgłosiłam zgubę za pomocą formularza na stronie oraz następnego dnia skonsultowalam się z Panią pracująca w obsłudze flixa na dworcu w Krakowie, która oznajmiła, że mój bagaż obecnie znajduje się w Dreźnie ale, że w poniedziałek powinien być już w Krakowie (rozmowa odbyła się w sobotę 7.03), we wtorek skonsultowalam się z infolinia, ponieważ od soboty walizka wyświetlala się w systemie jako znaleziona, Pan odpowiedział, że zanotuje iż dzwoniłam ale firma ma 14 dni na kontakt i zwrot bagażu, tak więc postanowiłam czekać. W dniu 12.03 ponownie zadzwoniłam na infolinię, odebrała Pani Ukrainka, która sprawiała wrażenie jakby nie rozumiała czego od niej chcę i kazała mi czekać bo ona nic nie może zrobić, wykonałam połączenie raz jeszcze tym razem odebrała osoba, która mówiła biegłe i swobodnie po polsku i oznajmiła iż ona nie ma możliwości połączenia mnie z biurem rzeczy znalezionych ani nikim innym kto jest bardziej kompetentny w temacie zaginionego bagażu i znowu odesłała mnie do formularza, który już dawno temu wypełniam, wysłałam i dostałam adnotacje o znalezieniu bagażu. Pomyślałam ok wypełnię to raz jeszcze, tak też zrobiłam, jeszcze do dnia wczorajszego bagaż widniał jako znaleziony 22.03, natomiast na chwilę obecną walizka wyparowala, ponieważ otrzymałam kolejna adnotacje od flixa o treść : ŻE NIESTETY NIE UDAŁO IM SIĘ ZNALEŹĆ MOJEJ ZGUBY. DROGA FIRMO FLIXBUS! Jakim cudem przez 14 dni walizka była, a teraz nagle jej nie ma? Wszystkich swoich klientów, którzy nierejestruja bagażu okradacie?

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/31

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie
GPDR CheckMyBus shield

Szanujemy Twoja prywatnosc!

W celu zaprezentowania najlepszych ofert na przejazdy autobusowe, zbieramy pewne informacje na temat tego, jak korzystasz z CheckMyBus. Zapamietujemy anonimowe szczególy aby ulepszyc nasze uslugi i dostarczyc Ci spersonalizowane doswiadczenie z serwisu.