FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
882 Firm - 2 373 934 Połączeń
Najlepsze ofertyPorównaj i zaoszczędź średnio 70 %
Najlepsze połączeniaDopasowane wyniki na całym świecie
Prosto i przejrzyścieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus

Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 1690 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 361351 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy.

Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw.

W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.


395 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.4
 179
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
 216
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 27.05.2018   
Notoryczne opóźnienia. Wciąż brak nowego rozkładu. Zamiast obiecywanych ... Notoryczne opóźnienia. Wciąż brak nowego rozkładu. Zamiast obiecywanych nowych połączeń ciągle kasowanie starych. Ceny nieraz kilkakrotnie droższe od polskiegobusa. Totalna klapa.




Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro.

Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus


FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy.

Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.



Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia

Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę.

Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.


Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe



Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

Informacje o wyposażeniu autobusów, trasach, cenach i jakości usług firmy FlixBus

bezpłatne:
  • Wifi
  • Toalety
  • Gniazdka
  • Klimatyzacja
  • XXL Miejsce na nogi
  • Transport bagażu podręcznego
  • Transport bagażu
  • SMS-Opóżnienia
  • Zniżka do osób dużo jeżdzących
za dodatkową opłatą:
  • Napoje
  • Przekąski
  • Transport rowerów
  • Bagż specjalny (duży)



FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych.

W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem



Historia FlixBusa

Historia FlixBusa

Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.

Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.

W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn.

Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie.

Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia



Skontaktuj się z FlixBusem

W przypadku chęci zadania pytania albo podzielenia się wrażeniami z korzystania z usług FlixBusa warto skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej przewoźnika albo zadzwonić na numer telefonu +49 (0)30 300 137 300. Jest on dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.



1/18

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 27.05.2018   
Notoryczne opóźnienia. Wciąż brak nowego rozkładu. Zamiast obiecywanych nowych połączeń ciągle kasowanie starych. Ceny nieraz kilkakrotnie droższe od polskiegobusa. Totalna klapa.


, 24.05.2018   
Ceny w stosunku do polskiego busa bardzo wysokie. I ciągle rosną. To już nie jest tani przewoźnik ceny dużo wyższe niż u konkurencji, najgorsze że na międzynarodowych trasach tej konkurencji nie ma


, 23.05.2018   
To jest totalna porażka. Gdyby można było dałbym ZERO gwiazdek. Poprzednim razem system mi przebukował samoczynnie godzinę wyjazdu o 40 minut wcześniej i dopiero po długiej pyskówce z kierowcami i int ... To jest totalna porażka. Gdyby można było dałbym ZERO gwiazdek. Poprzednim razem system mi przebukował samoczynnie godzinę wyjazdu o 40 minut wcześniej i dopiero po długiej pyskówce z kierowcami i interwencji u obsługi przez telefon mnie wpuszczono łaskawie na pokład. Teraz z kolei jak widzę ceny przejazdu na Węgry 3-4 x drożej niż w Polskim busie to się na nich wypinam. DAWAĆ KONKURENCJĘ, flixbus RRRRAUS!!!!


, 20.05.2018   
brak szczegółowej trasy przejazdów


, 20.05.2018   
PORAŻKA. PolskiBus z Krakowa do Pragi jeździł za ok. 30 zł, FlixBus za ok. 100 zł oferując gorszy standard (brak rezerwacji konkretnego miejsca). Nie polecam!


, 16.05.2018   
Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na war ... Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu.


, 15.05.2018       
Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie ... Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie Poznań-Łódź. Zacznę od plusa - rzeczywiście wyrabiałem się na czas. Zgodnie z tym, co było napisane podróż zajęła 3 godziny (nawet odrobinę mniej). I na tym koniec, ponieważ w porównaniu do PolskiegoBusa jakoś przejazdu nie wzrosła, natomiast cena ponad dwukrotnie. Jeśli chodzi o minusy, to wspomniana cena, absolutnie niemili kierowcy (jeden z pasażerów nie miał przygotowanego kodu do czytnika i chciał podać nazwisko, przy czym nie wykłócał się. Na co dostał odpowiedź "Wie pan, było takie przysłowie - po nazwisku, to po pysku można dostać najwyżej"...), zaskakujący swoimi buraczanymi zachowaniami wobec wszelkich pytań pasażerów. Poprzedni przewoźnik nie wystawiał jakieś wspaniałej załogi, ale nie było takich buców. Ponadto, brak gniazdek, brak jakiejkolwiek zmiany w standardzie przewozu, zmieniły się tylko kolory nadwozia. A teraz czas na moją ulubioną zmianę, czyli brak rezerwacji. W efekcie przed np. Wielkanocą przy wsiadaniu były przepychanki na niezajęte siedzenia, proszenie się przez pary o przesiadkę, kiedy ktoś jechał sam, bo zostały tylko pojedyncze wolne miejsca i w efekcie zamęt kosztem... no właśnie, czego? Czyżby oszczędzono na zniesieniu rezerwacji miejsc? Mam nadzieję, że to błędy przejściowe, bo nie wróży to dobrze nowemu przewoźnikowi.


, 14.05.2018                   
Jestem zadowolona (a straszyli, że będzie źle) Przed wyjazdem naczytałam się negatywnych opinii o niemiłych kierowcach, gigantycznych spóźnieniach (w regulaminie mają, że zwrot kosztów rozpatrzają do ... Jestem zadowolona (a straszyli, że będzie źle) Przed wyjazdem naczytałam się negatywnych opinii o niemiłych kierowcach, gigantycznych spóźnieniach (w regulaminie mają, że zwrot kosztów rozpatrzają dopiero w przypadku ponad 2 godzinnego spóźnienia!). Nic takiego się nie wydarzyło. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu oba odjazdy były punktualne, nie mogę się do niczego przyczepić w zachowaniu załogi (jedynie ustalali za krótkie postoje w drodze powrotnej). W autokarze komfortowe siedzenia, działająca toaleta, gniazdka elektryczne. Tutto bene. Aczkolwiek zawieszenie autokaru (albo jakiś jego element) skrzypiało i denerwowało przez całą podróż. Każdy pasażer miał dla siebie miejsce. Mogę śmiało polecić.


, 14.05.2018   
2 osoby na trasie z Ostrawy do Katowic, pomimo zakupu biletu nie miały miejsca siedzącego. Przez ponad godzinę siedziały na ziemi. Nie poważne! Nie polecam!


, 11.05.2018   
Kierowca gbur przeklina podczas rozmowy z drugim kierowca krzyczy i kłóci się z pasażerami DRAMAT zero kultury zero informacji a jak już coś spytasz to pretensje wielkie i skad "on ma w ogole wiedziec ... Kierowca gbur przeklina podczas rozmowy z drugim kierowca krzyczy i kłóci się z pasażerami DRAMAT zero kultury zero informacji a jak już coś spytasz to pretensje wielkie i skad "on ma w ogole wiedziec co ja mam na bilecie" ?? I gdzie ja mam wysiasc gdzie isc gdzie przesiąść sie porażka w autobusie śmierdzi, NIGDY WIĘCEJ!!!

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/18

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
CheckMyBus GmbH
W Google Play