FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Dorośli
1
Dzieci
0
Podróżujesz grupą?
Wypożycz autobus tutaj!
1850 Firm - 5 134 788 Połączeń
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus

Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2747 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 730640 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy.

Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw.

W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.


1026 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
 284
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
 742
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka


Najnowsze opinie klientów w Polsce


, 15.11.2019       
Fetor z toalety Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzesz ... Fetor z toalety Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzeszów-Berlin, autobus przybył punktualnie. Być może dzięki temu, że nie było 15-20 min postoju w Krakowie ani następnego, czasem prawie pół godzinnego postoju w Olszynie. I tak trzymać! Komfort jazdy bylby do zaakceptowania ale higiena pozostawia wiele do życzenia! Fetor z toalety od samego początku podróży, już od Rzeszowa! W toalecie nie było wody ani do spłukiwania ani do umycia rąk. Poza tym należałoby jasno oznakować spłuczkę, tak aby nie trzeba było zastanawiać się którego przycisku użyć i zaopatrzyć toaletę w dostateczną ilość wody do spłukiwania. W przeciwnym razie fetor bedzie towarzyszył pasażerom zawsze, a to nic przyjemnego, szczególnie na tak dalekiej, 11- i godzinnej trasie.




Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro.

Promocje we FlixBus: Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus


FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy.

Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.



Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia

Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę.

Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.


Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe



Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

Informacje o wyposażeniu autobusów, trasach, cenach i jakości usług firmy FlixBus

bezpłatne:
  • Wifi
  • Toalety
  • Gniazdka
  • Klimatyzacja
  • XXL Miejsce na nogi
  • Transport bagażu podręcznego
  • Transport bagażu
  • SMS-Opóżnienia
za dodatkową opłatą:
  • Napoje
  • Przekąski
  • Transport rowerów
  • Bagż specjalny (duży)



FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych.

W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem



Historia FlixBusa

Historia FlixBusa

Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.

Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.

W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn.

Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie.

Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia



Skontaktuj się z FlixBusem

W przypadku chęci zadania pytania albo podzielenia się wrażeniami z korzystania z usług FlixBusa warto skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej przewoźnika albo zadzwonić na numer telefonu +49 (0)30 300 137 300. Jest on dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.



1/29

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

, 15.11.2019       
Fetor z toalety Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzeszów-Berlin, autobus przybył punktualnie. Być może dzięki temu, że nie było 15-20 min postoju w Krakowie ani następnego, czasem pr ... Fetor z toalety Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzeszów-Berlin, autobus przybył punktualnie. Być może dzięki temu, że nie było 15-20 min postoju w Krakowie ani następnego, czasem prawie pół godzinnego postoju w Olszynie. I tak trzymać! Komfort jazdy bylby do zaakceptowania ale higiena pozostawia wiele do życzenia! Fetor z toalety od samego początku podróży, już od Rzeszowa! W toalecie nie było wody ani do spłukiwania ani do umycia rąk. Poza tym należałoby jasno oznakować spłuczkę, tak aby nie trzeba było zastanawiać się którego przycisku użyć i zaopatrzyć toaletę w dostateczną ilość wody do spłukiwania. W przeciwnym razie fetor bedzie towarzyszył pasażerom zawsze, a to nic przyjemnego, szczególnie na tak dalekiej, 11- i godzinnej trasie.


, 13.11.2019   
12.11.2019r Budapeszt o godz 9:00 do Kraków 16:25 zakaz WC autokar skandal


, 29.10.2019   
Firma FlixBus jest nieuczciwa i nierzetelna. Kupiłem bilety przez internet, a na przystanku kierowca mnie nie zabrał, bo stwierdził, że nie ma mnie na liście pasażerów. Następnie, wyprosił mnie z auto ... Firma FlixBus jest nieuczciwa i nierzetelna. Kupiłem bilety przez internet, a na przystanku kierowca mnie nie zabrał, bo stwierdził, że nie ma mnie na liście pasażerów. Następnie, wyprosił mnie z autobusu. Za bilety zapłacone nie zwrócił mi pieniędzy.


, 25.10.2019   
Wczoraj moja mama jechała z Wrocławia do Ciechocinka z przesiadką w Toruniu. Do Torunia autobus spóźnił się kilkanaście minut, i przesiadka nie wyszła, bo pojazd do Ciechocinka nie raczył poczekać i o ... Wczoraj moja mama jechała z Wrocławia do Ciechocinka z przesiadką w Toruniu. Do Torunia autobus spóźnił się kilkanaście minut, i przesiadka nie wyszła, bo pojazd do Ciechocinka nie raczył poczekać i odjechał. Co z tego, że przewoźnik przebukował bilet o 13.43 z 13.45 na 15.30. Miało być 15 minut a zrobiło się DWIE GODZINY. Poza tym moja mama pani 70+ słabo orientuje się w używaniu telefonu, a posługiwanie się mobilną pocztą e-mail, to już czary. Po podstawieniu o 15.30 drugiego busa, oczywiście bilet nie działał, bo był na przejazd, który uciekł. Kierowca miał wyrąbane, i tylko naciski innych podróżnych zdołały zakończyć, tę niefortunną podróż. Nie przedłużając. Daję jedną gwiazdkę, bo nie można nie dać ZERO. Brak empatii i profesjonalizmu kierowców oraz burdel w systemie. Ciekawe, bo za trzy tygodnie moja mama będzie wracać z przesiadką w Warszawie. Ciekawe czy odbędzie się bez problemów.Tyle mam na ten temat.


, 24.10.2019   
Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie. Wnioskowałem na @ o anulowan ... Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie. Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19. Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad: "16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu 16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)." Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.


, 22.10.2019   
Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jede ... Trasa Praga-Toruń 20.10.19 Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne. W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!! SKANDAL!!!


, 21.10.2019   
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że ... Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!!


, 01.10.2019   
Szok i niedowierzanie jak sie czyta.....


, 29.09.2019       
Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 28.09.19 sobota, już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przyby ... Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 28.09.19 sobota, już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przybyciu na przystanek Wrocław Pl. Grunwaldzki. Nie rozumiem dlaczego nie można tego zorganizować w Sieradzu, aby uniknąć opóźnień, czas przejazdu i tak jest wystarczająco długi, bez takiej przerwy.


, 21.09.2019   
Żałosny przewoźnik , autobus odjechał przed czasem a porada biura obsługi klienta : "proszę sobie kupić bilet na następny kurs" żałosny przewoźnik odradzam!

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/29

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie