FlixBus: Wszystkie informacje o autobusach i celach podróży, cenach i przystankach

FlixBus: połączenia autobusowe, przystanki i opinie użytkowników

swap
Wyszukaj nocleg na stronie Booking.com
Najlepsze oferty Zaoszczędź średnio 70 %
Z myślą o Tobie Oferty z całego świata
Prosto i wygodnie Wyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus Niemiecka firma FlixBus rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku i jest obecnie jednym z największych europejskich przewoźników świadczących przejazdy długodystansowe. Przedsiębiorstwo obejmuje swoim zasięgiem 2349 punktów odbioru pasażerów, co przekłada się na 478128 połączeń autokarowych w rozkładzie jazdy. Trasy pokonywane przez autobusy FlixBusa rozciągają się obecnie od Lizbony do Bukaresztu i od południowej Sycylii po północną Skandynawię. We wielu krajach FlixBus ma swoje filie, takie jak FlixBus Italia, FlixBus France czy FlixBus Nordics. Firma zaczynała swoją działalność jako przewoźnik międzymiastowy, a obecnie jest jednym z liderów branży przewożąc pasażerów do 1200 miejsc na terenie ponad dwudziestu państw. W 2018 roku FlixBus ma zamiar rozpocząć działalność poza Europą, z szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych.

1339 opinii o FlixBus

Ocena w kraju Polska
1.5
350
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Ocena w innych krajach
989
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Najnowsze opinie klientów w Polsce

Ivan Shyfer, 06.11.2021
Postanowiłem pojechać FlixBusem 30.10.2021 Mannheim-Paryż po raz pierwsz ... Postanowiłem pojechać FlixBusem 30.10.2021 Mannheim-Paryż po raz pierwszy i nie byłem rozczarowany . W Mannheim wsiadłem do autobusu z przyjaznymi kierowcami, pojechałem z nimi do Saarbrücken . Tam zmienili ich kolegi i już wyjeżdżaliśmy jak mieliśmy awarię autobusu( w autobusie padła poduszka w zawieszeniu) ale kierowcy Rafał i Wojtek byli bardzo mili w tym problemie, spokojnie wyjaśnili pasażirom w różnych językach że nie ma większych problemów, serwis przyjedzie i zrobi tę naprawę. Musimy tylko poczekać i pojedziemy dalej. Tak było, po pewnym czasie przybył serwis i wszystko zostało zrobione. Pasażyrzy oklaskiwali obsługę i kierowców, ponieważ brali udział aby szybciej zjechać na tor.Sam jestem kierowcą ciężarówki i wiem, jak nie jest miło, gdy samochód pęka na autostradzie. Jestem zadowolony z profesjonalizmu tych kierowców

Oferty specjalne: aktualne promocje oraz kupony od FlixBusa

Porady dla podróżnych: Skorzystaj z naszych specjalnych ofert oraz promocji. Dzieci poniżej piętnastego roku życia mogą podróżować w niższych cenach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rower, to pamiętaj, że będziesz musiał za niego zapłacić 39 zł. Jedną sztukę bagażu będziesz mógł przewieźć za darmo, ale za drugą konieczne będzie zapłacenie 2 euro. Promocje we FlixBus : Aktualne zniżki, promocje i kupony rabatowe na bilety we FlixBus

FlixBus - rozkład jazdy

Rozkład jazdy FlixBusa jest w dużej mierze zdeterminowany przez liczbę przejazdów na danej trasie. Dla przykładu, między Berlinem w Warszawą każdego dnia przejeżdża około osiemnaście autokarów. W tym samym czasie między Krakowem a Lwowem przejeżdżają cztery autobusy. Rozkład jazdy FlixBusa jest tworzony w taki sposób, aby pasażerowie mieli jak najwięcej opcji wygodnego przejazdu. Nawet gdy między dwoma przystankami nie ma bezpośredniego połączenia, pasażerowie nadal mogą osiągnąć swój cel podróży inną drogą. Podróżując do Europy zachodniej przesiadka może nastąpić na przykład w Berlinie albo Wiedniu.

Popularne połączenia

FlixBus Popularne połączenia Do najbardziej popularnych tras, po których poruszają się autokary FlixBusa, należą te, które łączą duże miasta. Za przykład może posłużyć połączenie Wrocław-Warszawa. Pasażerowie przemieszczają się między tymi miejscami w celach turystycznych, zakupowych lub by odwiedzić znajomych oraz rodzinę. Popularne są również połączenia z lotniskami. Osoby udające się do portów lotniczych autobusem mogą zaoszczędzić pieniądze, które musieliby przeznaczyć na taksówkę albo parking.

Najpopularniejsze połączenia krajowe

Najpopularniejsze połączenia międzykrajowe

Serwis i wygoda pasażerów

Flota autokarowa FlixBusa jest dostosowana do współczesnych potrzeb podróżnych. Autobusy są wyposażone w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych – czasami nawet dla każdego podwójnego siedzenia. Firma zapewnia pasażerom darmowe Wi-Fi, dzięki czemu mogą oni swobodnie korzystać z Internetu w czasie podróży. Podczas jej trwania możliwe jest kupienie przekąsek oraz napojów w rozsądnych cenach. W przypadku ewentualnych opóźnień FlixBus informuje swoich klientów z odpowiednim wyprzedzeniem o docelowym czasie przyjazdu autobusu oraz dojazdu do miejsca podróży za pośrednictwem strony internetowej.

FlixBus wynajem

Duże grupy mogą wynająć autokar FlixBusa. To idealna opcja dla szkół organizujących wycieczki po Europie. Pozwala ona uczniom oraz nauczycielom na swobodne podróżowanie w korzystnych warunkach cenowych. W tym miejscu możesz zapoznać się z ofertą dla podróżujących grup: FlixBus wynajem

Historia FlixBusa

Historia FlixBusa Firma, którą obecnie znamy pod nazwą FlixBus, została założona w 2011 roku w Monachium jako GoBus. Zmiany w tym zakresie dokonano na początku 2013 roku, kiedy to też autokary przedsiębiorstwa zaczęły cztery razy dziennie kursować na południu Niemiec.
Ze względu na wysoki popyt oraz niskie ceny FlixBus mógł rozpocząć ekspansję swoich usług tworząc nowe linie połączeń obejmujące dodatkowe przystanki. W styczniu 2015 roku firma połączyła się ze swoim największym konkurentem na niemieckim rynku - spółką MeinFernbus. Do maja 2016 roku przedsiębiorstwa działały pod nazwą „MeinFernbus FlixBus”, ale skróciły ją do „FlixBus”. Warto dodać, że firma w wielu miejscach wykorzystuje znany z autokarów MeinFernbusa zielony kolor, który symbolizuje ekologiczny aspekt podróżowania autokarem.
W ciągu następnych miesięcy i lat FlixBus stale się rozwijał wchodząc na nowe rynki i przejmując konkurencyjne firmy. W 2016 roku spółka przejęła wszystkie trasy brytyjskiego megabusa. W tym samym roku podobna operacja została przeprowadzona w Niemczech w związku ze związanym z Deutsche Post i ADAC Postbusem. Do życia powołano również spółkę FlixTrain GmbH, co jest efektem podjęcia decyzji o wejściu na rynek kolejowy przez dystrybucję biletów dla niemieckiego start-upu Locomore oraz austriackiego WESTbahn. Obecnie FlixBus działa na terenie ponad dwudziestu europejskich państw, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a z jego usług korzysta około 40 milionów pasażerów rocznie – liczba ta stale rośnie. Do lata 2018 roku FlixBus chce uruchomić nowe przystanki w Europie oraz rozpocząć swoją pierwszą zamorską ekspansję do USA. Niewielki zespół pracowników już teraz rozpoczął swoją działalność w Los Angeles w Kalifornii, aby przygotować się do tego przedsięwzięcia.
1/35

Opinie klientów o FlixBus w Polsce

Ivan Shyfer, 06.11.2021

Postanowiłem pojechać FlixBusem 30.10.2021 Mannheim-Paryż po raz pierwszy i nie byłem rozczarowany . W Mannheim wsiadłem do autobusu z przyjaznymi kierowcami, pojechałem z nimi do Saarbrücken . Tam zm ... Postanowiłem pojechać FlixBusem 30.10.2021 Mannheim-Paryż po raz pierwszy i nie byłem rozczarowany . W Mannheim wsiadłem do autobusu z przyjaznymi kierowcami, pojechałem z nimi do Saarbrücken . Tam zmienili ich kolegi i już wyjeżdżaliśmy jak mieliśmy awarię autobusu( w autobusie padła poduszka w zawieszeniu) ale kierowcy Rafał i Wojtek byli bardzo mili w tym problemie, spokojnie wyjaśnili pasażirom w różnych językach że nie ma większych problemów, serwis przyjedzie i zrobi tę naprawę. Musimy tylko poczekać i pojedziemy dalej. Tak było, po pewnym czasie przybył serwis i wszystko zostało zrobione. Pasażyrzy oklaskiwali obsługę i kierowców, ponieważ brali udział aby szybciej zjechać na tor.Sam jestem kierowcą ciężarówki i wiem, jak nie jest miło, gdy samochód pęka na autostradzie. Jestem zadowolony z profesjonalizmu tych kierowców


Pasażer N20 22.10.2021, 30.10.2021

Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo e ... Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała brak słów...


Juras, 25.10.2021

FlixBus to firma dziadowska. Biorą gnoje pieniądze za bilety,ale po odwołaniu przejazdu dają jakieś posrane vouchery. Ponadto wrazie problemu z przewozami (wstrzymanie polaczen) biuro obsługi klienta ... FlixBus to firma dziadowska. Biorą gnoje pieniądze za bilety,ale po odwołaniu przejazdu dają jakieś posrane vouchery. Ponadto wrazie problemu z przewozami (wstrzymanie polaczen) biuro obsługi klienta poprostu wyłącza linie.. i miejsc na nowo nie jest tak dużo. Chyba że się jedzie Setrą,ale ta nową. Jechałem z Pragi do Karlowych War. Niedouczeni i chamscy kierowcy. Człowiek bez najomosci trasy jest za kółkiem autobusu międzynarodowego. Bez przerwy kogoś przez telefon pytał jak ma jechać,gdzie skręcać,itd. Masakra jakaś...


Szymon, 19.10.2021

Dlaczego nie można przyznać Flixbusowi 0 gwiazdek ?


Agnieszka , 10.10.2021

Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, ... Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć, cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie docinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym, żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Jak ktoś podróżuje ponad 9h - musi przynajmniej jeden raz skorzystać z toalety w busie-(brak postojów na trasie tylko 1 przerwa 10min w czasie tankowania) czy tego chce czy nie - po prostu musi, a tam niespodzianka brak papieru, brud na podłodze, brudna deska klozetowa, brak mydła - to jest niedopuszczalne! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczek, zakłócali spokój pasażerom, głośni, wulgarni, niemili! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!


Weronika, 03.10.2021

Na dobry przejazd trzeba trafić. Chciałabym opisać moją ostatnią 'wycieczkę' Poznań-Wrocław oraz następnie powrót Wrocław-Poznań. W pierwszą stronę wszystko super. Dotarłam na dworzec pół godziny prze ... Na dobry przejazd trzeba trafić. Chciałabym opisać moją ostatnią 'wycieczkę' Poznań-Wrocław oraz następnie powrót Wrocław-Poznań. W pierwszą stronę wszystko super. Dotarłam na dworzec pół godziny przed planowanym wyjazdem, autokar już czekał. Kierowcy byli miło, zeskanowałam swój bilet i zajęłam wcześniej zarezerwowane miejsce. W środku było schludnie i bardzo ciepło n(miłe udogodnienie o tej porannej godzinie- 6. rano). Dojechaliśmy na miejsce co prawda z lekkim opóźnieniem, ale byłam bardzo zadowolona z podróży. O wiele gorzej wypadł mój powrót. Wtedy również pojawiłam się na dworcu pół godziny przed odjazdem. Niestety aby odjechać musiałam czekać 50 minut z powodu opóźnienia. Kierowca był niemiły. Gdy weszłam do pojazdu zauważyłam że na miejscu, za którego rezerwację dodatkowo zapłaciłam walają się śmieci. Zniesmaczona skorzystałam z faktu że były również inne wolne miejsca, zajęłam inny fotel. Jak się później okazało, na moim miejscu oraz miejscu obok siedzieli obywatele z Ukrainy którzy nie zwracali uwagę na komfort przejazdu innych pasażerów. Potrafili oni nawet tak opuścić sobie oparcia siedzeń, by wylądować niemalże płasko na czyiś kolanach. Szkoda że nikt nie sprawdza czy pasażerowie zajmują swoje miejsca. Dwudziestominutowe opóźnienie zwiększyło się ogromnie z powodu korków. Mimo wielkiego spóźnienia kierowca postanowił zrobić przerwę która miała trwać 10 minut, niestety trwała dłużej. Do Poznania wjeżdżaliśmy również najbardziej zakorkowaną trasą (prawdopodobnie miał miejsce wypadek). Ostatecznie do Poznania dotarliśmy z ponad 50-minutowym opóźnieniem. Niestety po otwarciu schowka na bagaż okazało się że moja walizka została przesunięta i tak podłożona że początkowo nie dało się jej wyjąć. Z powodu tych wszystkich działań, transport do domu (nie jestem z Poznania, musiałam dojechać jeszcze dziesiątki kilometrów) uciekł mi sprzed nosa, (wcześniej zakupiłam na niego bilet którego niestety nie udało mi się zwrócić).


Ewelina, 14.09.2021

Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław ... Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!


Zuzanna, 12.09.2021

Opóźnienie połączenia (z przesiadką) w ramach wykupionego biletu ponad 1 godzinę i 25 minut! Przy odległości mniejszej niż 100 km w Polsce. FlixBus który miał czekać odjechał i pracownicy tej nieszczę ... Opóźnienie połączenia (z przesiadką) w ramach wykupionego biletu ponad 1 godzinę i 25 minut! Przy odległości mniejszej niż 100 km w Polsce. FlixBus który miał czekać odjechał i pracownicy tej nieszczęsnej firmy kazali szukać dalszego połączenia na własną rękę. Ruskie standardy.


Wanda, 05.09.2021

Nie kompetentni w dn. 03.09.2021 z Krynicy Zdrój wyjechaliśmy z 70 minutowym opóźnieniem, a do Krakowa dojechaliśmy z z półtoragodzinnym opóźnieniem połączenie ,którym miała jechać dalej odjechał g ... Nie kompetentni w dn. 03.09.2021 z Krynicy Zdrój wyjechaliśmy z 70 minutowym opóźnieniem, a do Krakowa dojechaliśmy z z półtoragodzinnym opóźnieniem połączenie ,którym miała jechać dalej odjechał groziło mi czekanie do jutra cudem załapaliśmy się z mężem na pociąg nad mienie ,że jesteśmy inwalidami i specjalnie wybraliśmy połączenie autobusami bo jest wygodniejsze dla nas przesiadanie a kto mi teraz zwróci za nie wykorzystane bilety czy za dodatkowy koszt biletów kolejowych . A wszystko dlatego ,że nie podmienia się kierowców . nie polecam wręcz przestrzegam .


Jola, 03.09.2021

Trasa Białystok-Warszawa , wszystko ok. Czysto i jakiś mega duży autobus ,miejsca na nogi mnóstwo:D

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *

Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
1/35

Oceń FlixBus

Drogi Użytkowniku, Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Napisz opinię na temat firmy autobusowej i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami. Opisz swoje doświadczenia w sposób sprawiedliwy i z zachowaniem zasad netetykiety.

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.
Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.
Trusted shop
Aplikacja CheckMyBus
Darmowe pobieranie
Idź do sklepu
GPDR CheckMyBus shield

Szanujemy Twoja prywatnosc!

W celu zaprezentowania najlepszych ofert na przejazdy autobusowe, zbieramy pewne informacje na temat tego, jak korzystasz z CheckMyBus. Zapamietujemy anonimowe szczególy aby ulepszyc nasze uslugi i dostarczyc Ci spersonalizowane doswiadczenie z serwisu.