Miałam wcześniej niezbyt dobre doświadczenie z Flixbus. Na szczęście tym razem było znakomicie. Polecam.
Mai w dniu 2025-07-31 podróżował z
Berlin - Szczecini poleca FlixBus 👍
Robert Dejniak, 19.07.2025
Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowa ...
Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowało odjechaniu autokaru do którego wszyscy mieliśmy się przesiąść. Po dojechaniu do pośredniego przystanku (Aix en Provence)kierowca oznajmił aby sobie kupić następny bilet on line . I pojechać następnym. Tylko moja podróż nie kończyła się w Chambery -był to mój główny przystanek aby przedostać się w okolice Alberville. Co za tym idzie cała zaplanowana podróż poszła w zapomnienie. Przesiadki kupione bilety wcześniej. Dodatkowy stres i stracony czas .... ale to nie koniec . Wynajołem hotel. Poczekałem do kolejnego dnia i wystartowałem na tej samej trasie z nowym biletem od Flixbusa który zakupiłem on line. Po paru godzinach podróży około południa. Kierowca oznajmił nam wszystkim że będzie przystanek 25 minut przerwy. Ucieszyłem się bo WC nie działało w tym i w poprzednim autokarze , nie byłem odosobniony Wszyscy czekali na przerwę w podróży. Zatrzymaliśmy się na autostradzie (A 7) zjazd Aire de Montélimar est . Po 18 minutach kierowca odjechał pozostawiając 3 pasażerów beż bagaży tak jak stali. Do tej pory nie odzyskałem 3 bagaży , pieniędzy, mimo że składałem skargę , reklamację pisemną , online i telefonicznie. Moje bagaże i dwóch pozostałych pasażerów są w Genewie, nawet nie wiem w którym miejscu bo sam bym po nie pojechał. Dziś jest 21 dzień od mojej podróży. Jechałem w delegację z dokumentami , laptopami, ubraniami osobistymi i do pracy . Zostałem w przysłowiowych trampkach małym plecaczkiem i brakiem odzewu ze strony Giganta transportu w Uropie. Zastanówcie się dobrze czy chcecie korzystać z ich usług. Ja osobiście mam przygotowany pozew do sądu.
Robert Dejniak w dniu 2025-06-29 podróżował z
Fréjus - Chamberyi nie poleca FlixBus 👎
Krzysztof, 18.07.2025
autobus godzinę opóźniony a kierowca stają osobie na stacji po colke! PRL!
Krzysztof w dniu 2025-07-18 podróżował z
Wrocław - Warszawai nie poleca FlixBus 👎
Bogdan , 16.07.2025
Kierowca z autobusu N893 uniemożliwił nam przejazd z Puli do Rijeki mimo wykupionych biletów. Odjechał o 21:30 16 lipca a my zostaliśmy na przystanku. flixbus to najbardziej spierdolony przewoźnik, bę ...
Kierowca z autobusu N893 uniemożliwił nam przejazd z Puli do Rijeki mimo wykupionych biletów. Odjechał o 21:30 16 lipca a my zostaliśmy na przystanku. flixbus to najbardziej spierdolony przewoźnik, będę wszędzie przed wami ostrzegał. Zero gwiazdek.
Bogdan w dniu 2025-07-16 podróżował z
Pula - Rijekai nie poleca FlixBus 👎
Ola Wi, 11.02.2025
Autobus N1390 w dniu 16 czerwca 2024 w ogole nie pojawił sie na wyznaczonym przystanku na lotnisku Kraków Balice. Autobus mial odjechac o 00:30, byłam na przystanku od polnocy i 1,5 h czekałam na auto ...
Autobus N1390 w dniu 16 czerwca 2024 w ogole nie pojawił sie na wyznaczonym przystanku na lotnisku Kraków Balice. Autobus mial odjechac o 00:30, byłam na przystanku od polnocy i 1,5 h czekałam na autobus widmo. Musiałam zmienic swoje plany, bo w nocy nie było alternatywnego transportu, cała noc nieprzespana. Firma w ogóle nie dba o swoich klientów, złozyłam reklamacje, ale przewoznik nie poczuł sie do odpowiedzialnosci, szkoda pieniedzy i nerwów. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług, jesli ma sie inne mozliwosci.
Ola Wi w dniu 2024-06-17 podróżował z
Kraków - Katowicei nie poleca FlixBus 👎
Ewa, 8.01.2025
On Dec 23rd we were supposed to take a bus from Berlin to Poznan, but it was 90 minutes delayed. Another flixbus to Poznan arrived on time, and the driver advised us that if we bought tickets for his ...
On Dec 23rd we were supposed to take a bus from Berlin to Poznan, but it was 90 minutes delayed. Another flixbus to Poznan arrived on time, and the driver advised us that if we bought tickets for his bus instead, we could travel with him and we would then get a refund for the delayed bus. We did so, and immediately requested a refund online, but the customer service was useless and they said they would only refund us if the bus was delayed 120 minutes. We've been exchanging emails for 3 weeks now and they won't take responsibility for their driver's error. We will have to take it further. We feel so deceived and disappointed, we'll never travel with them again.
Ewa w dniu 2024-12-23 podróżował z
Berlin - Poznańi nie poleca FlixBus 👎
Mac, 9.01.2025
But haven't you reached Poznań? There is no refund for a delay of up to 120 minutes and it can never be linked to any compensation. There is no such thing as driver error. The company does not have pi ...
But haven't you reached Poznań? There is no refund for a delay of up to 120 minutes and it can never be linked to any compensation. There is no such thing as driver error. The company does not have pilots and does not provide first aid training in the event of an accident. Accidents are really a casual occurrence in such a dense network of connections. .They drive really well, I'm still saying something bad. These tickets in the euro zone are already seriously expensive and may be equivalent to airline tickets. You should rather consider whether such a trip suits you, because there is no nothing competitive with it. Exchanging e-mails for 3 weeks is really the tip of the iceberg. Up to 4 months with strangers. Now how can I tell them how good things are?
dfds, 11.01.2025
bardzo bezpiecznie jeżdżą w szczególności w Niemczech xD
Leszek S, 6.01.2025
Dzień dobry.
22 grudnia 17:50 Genewa Trasa 802 AS Amsterdam Sloterdijk , z przesiadką docelowo do Szczecina , niestety nie miałem okazji dojechać. Po przybyciu na przystanek autobusowy w Gendawa w koń ...
Dzień dobry.
22 grudnia 17:50 Genewa Trasa 802 AS Amsterdam Sloterdijk , z przesiadką docelowo do Szczecina , niestety nie miałem okazji dojechać. Po przybyciu na przystanek autobusowy w Gendawa w końcu podjechał autobus który był spóźniony 10 minut. Kierowca zeskanował mój bilet i udałem się na swoje miejsce , WYKUPIONE ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ 29,99 zł PANORAMA . W celu wykupionego za dodatkową opłatę swojego miejsca , na danym miejscu znajdował się duży plecak. Wziąłem plecak w rękę przestawiłem na siedzenie obok. Po czym kierowca wrócił do autobusu , i do mnie z wielkimi pretensjami dlaczego ja przestawiłem jego plecak te miejsce jest jego. Spokojnie i wyraźnie wytłumaczyłem, że nie jest to jego miejsce , ponieważ wykupiłem te miejsce za dodatkową opłatą. Kierowca do mnie dalej z pretensjami że te miejsce jest jego I proszę się przesiąść tam gdzie są wolne miejsca. Po czym ja znowu spokojnie że się nie przesiądę ponieważ mam te miejsce wykupione. No to kierowca już dostał piany i mówi w takim razie dzwoni na policję. Oczywiście zadzwonił policja przyjechała po około 20 minutach , i wyprosiła mnie z autobusu , po czym autobus podjechał. Po dłuższej rozmowie z policjantami przyznali mi rację , jeżeli jest w systemie ,że miejsce można wykupić za dodatkową opłatą czyli te miejsce jest moje. FLIXBUS nie poczuwa się do winy , i za bilet nie zwrócił mi pieniędzy. Musiałem dokonać ponownej rezerwacji żeby dotrzeć do Szczecina , A co jakbym nie miał pieniędzy na koncie , bo różne są sytuacje w życiu, święta spędziłbym w Gendawie ,zamiast w Szczecinie. Odpowiedź Flixbus na złożenie reklamacji o zwrot kosztów.
Według informacji, które posiadamy w systemie, nie uszanował Pan przydzielonego przez kierowcę miejsca, w przypadku kiedy pasażer w widoczny sposób narusza bezpieczeństwo i samopoczucie innych pasażerów oraz kierowcy, może on zostać wyproszony z pojazdu. Nieuszanowałem przydzielonego przez kierowcę miejsca??????? Przecież ja miejsce miałem wykupione za dodatkową opłatą, n
Leszek S w dniu 2024-12-22 podróżował z
Gandawa - Amsterdami nie poleca FlixBus 👎
Anet, 1.01.2025
Kierowca nie był pomocny, miałam wrażenie, że był złośliwy, nie chciał mnie zabrać z wcześniejszego przystanku w tym samym mieście nawet kiedy zaproponowałam, że kupie bilet na ten krótki odcinek drog ...
Kierowca nie był pomocny, miałam wrażenie, że był złośliwy, nie chciał mnie zabrać z wcześniejszego przystanku w tym samym mieście nawet kiedy zaproponowałam, że kupie bilet na ten krótki odcinek drogi. Powiedział, że mogą być kontrolerzy (jacy kontrolerzy, przecież bilety sprawdzą się przed wejściem do autobusu. Zero życzliwości. Potem ostro zachamowal kiedy byłam w toalecie, na szczęście nic mi się nie stało. Wprowadzał w błąd mówiąc, że postój będzie trwał 10 minut, kiedy na prawdę czekaliśmy ok 25 minut do czasu planowanego odjazdu. Jedna z pasażerek poinformowała mnie, że ten kierowca jest docys problematyczną osobą.
Anet w dniu 2025-01-01 podróżował z
Praga - Białystoki poleca FlixBus 👍
dżosz, 3.01.2025
Anet...tena lady
To jest fake
Abigail, 5.12.2024
Bardzo mili kierowcy. Podróż bezpieczna. W podróży zgubiłam telefon i Pan w biurze flix busa pomógł mi go odszukać skontaktował się z innym biurem gdzie kończył trasę autobus do Krakowa a ja z Krakowa ...
Bardzo mili kierowcy. Podróż bezpieczna. W podróży zgubiłam telefon i Pan w biurze flix busa pomógł mi go odszukać skontaktował się z innym biurem gdzie kończył trasę autobus do Krakowa a ja z Krakowa miałam przesiadkę do Bukowiny Tatrzańskiej. Kiedy zorientowałam się że autobus który jechał z Wrocławia do Krakowa odjechał i poprosiłam pana z biura o pomoc on od razu mi pomógł. Ustalił że autobus skończył swoją trasę w Wieliczce i poprosił aby kierowca z autobusu zatrzymał moj telefon komórkowy. Dodatkowo przebukował moją rezerwację terminu na inną godzinę abym mogła pojechać do Wieliczki odebrać telefon i dalej kontynuować swoją podróż z Krakowa do Bukowiny Tatrzańskiej.
Bardzo serdecznie chcę podziękować i jestem wdzięczna zarówno kierowcy który znalazł mój telefon i czekał z nim w bierze w Wieliczce i był na tyle kompetentny i miły że znalazł i czekał aż go odbiorę jak i Panu w biurze w Krakowie który wtedy w godzinach swojej pracy zadzwonił do biura w Wieliczce ustalił gdzie jest mój telefon i zadzwonił prosząc aby kierowca z autobusu poczekał na mnie z telefonem w biurze w Wieliczce.
Dziękuję serdecznie jeszcze raz za profesjonalizm pracy , pomoc , dobroć i życzliwość.
Kierowcy mili, rzetelni, uczciwi, wyrozumiali, serdeczni i pomocny tak samo jak pracownik biura w Krakowie.
Pozdrawiam serdecznie.
Abigail Jaworska.
Uwaga:
Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z FlixBus, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.
Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z FlixBus. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.