Dowiedz się o doświadczeniach innych klientów, którzy podróżowali z FlixBus lub prześlij swoją własną ocenę dla FlixBus.
1078
opinii o FlixBus
(166 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
22 %
4 Gwiazdek
5 %
3 Gwiazdek
4 %
2 Gwiazdek
6 %
1 Gwiazdka
63 %
(912 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
19 %
4 Gwiazdek
8 %
3 Gwiazdek
9 %
2 Gwiazdek
11 %
1 Gwiazdka
53 %
Michał, 18.12.2025
Podróż FlixBusem na linii 1360B była bardzo przyjemnym doświadczeniem, głównie dzięki kierowcom Łukaszowi i Arturowi. Profesjonalni, uprzejmi i z pozytywnym podejściem do pasażerów – od początku tworz ...
Podróż FlixBusem na linii 1360B była bardzo przyjemnym doświadczeniem, głównie dzięki kierowcom Łukaszowi i Arturowi. Profesjonalni, uprzejmi i z pozytywnym podejściem do pasażerów – od początku tworzyli miłą i spokojną atmosferę na pokładzie. Jazda była bezpieczna i komfortowa, a dobra organizacja sprawiła, że cała trasa minęła szybko i bez stresu. Zdecydowanie tacy kierowcy są wizytówką firmy. Dziękujemy i polecamy! Michał i Kasia
Michał w dniu 2025-12-14 podróżował z
Berlin - Gliwicei poleca FlixBus 👍
Joanna , 18.12.2025
Dziękuję za wspaniałą podróż z wami miło mi było podróżować polecam się na przyszłość
Joanna w dniu 2025-12-18 podróżował z
Wrocław - Berlini poleca FlixBus 👍
Łukasz, 5.12.2025
Najpierw opóźniony o 90 minut bo awaria. Następnie postój na MOP bo kolejna awaria - naturalnie pasażerowie nie są informowani o sytuacji i nie wiedzą czy postój będzie trwał kilka minut czy kilka god ...
Najpierw opóźniony o 90 minut bo awaria. Następnie postój na MOP bo kolejna awaria - naturalnie pasażerowie nie są informowani o sytuacji i nie wiedzą czy postój będzie trwał kilka minut czy kilka godzin.
Łukasz w dniu 2025-12-05 podróżował z
Katowice - Wrocławi nie poleca FlixBus 👎
Maria , 25.08.2025
Było super,kierowca pomocny,przyjazny podróżującym,tylko wi-fi nie działało/ działało przez 5 minut./
Miałam wcześniej niezbyt dobre doświadczenie z Flixbus. Na szczęście tym razem było znakomicie. Polecam.
Mai w dniu 2025-07-31 podróżował z
Berlin - Szczecini poleca FlixBus 👍
Robert Dejniak, 19.07.2025
Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowa ...
Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowało odjechaniu autokaru do którego wszyscy mieliśmy się przesiąść. Po dojechaniu do pośredniego przystanku (Aix en Provence)kierowca oznajmił aby sobie kupić następny bilet on line . I pojechać następnym. Tylko moja podróż nie kończyła się w Chambery -był to mój główny przystanek aby przedostać się w okolice Alberville. Co za tym idzie cała zaplanowana podróż poszła w zapomnienie. Przesiadki kupione bilety wcześniej. Dodatkowy stres i stracony czas .... ale to nie koniec . Wynajołem hotel. Poczekałem do kolejnego dnia i wystartowałem na tej samej trasie z nowym biletem od Flixbusa który zakupiłem on line. Po paru godzinach podróży około południa. Kierowca oznajmił nam wszystkim że będzie przystanek 25 minut przerwy. Ucieszyłem się bo WC nie działało w tym i w poprzednim autokarze , nie byłem odosobniony Wszyscy czekali na przerwę w podróży. Zatrzymaliśmy się na autostradzie (A 7) zjazd Aire de Montélimar est . Po 18 minutach kierowca odjechał pozostawiając 3 pasażerów beż bagaży tak jak stali. Do tej pory nie odzyskałem 3 bagaży , pieniędzy, mimo że składałem skargę , reklamację pisemną , online i telefonicznie. Moje bagaże i dwóch pozostałych pasażerów są w Genewie, nawet nie wiem w którym miejscu bo sam bym po nie pojechał. Dziś jest 21 dzień od mojej podróży. Jechałem w delegację z dokumentami , laptopami, ubraniami osobistymi i do pracy . Zostałem w przysłowiowych trampkach małym plecaczkiem i brakiem odzewu ze strony Giganta transportu w Uropie. Zastanówcie się dobrze czy chcecie korzystać z ich usług. Ja osobiście mam przygotowany pozew do sądu.
Robert Dejniak w dniu 2025-06-29 podróżował z
Fréjus - Chamberyi nie poleca FlixBus 👎
Krzysztof, 18.07.2025
autobus godzinę opóźniony a kierowca stają osobie na stacji po colke! PRL!
Krzysztof w dniu 2025-07-18 podróżował z
Wrocław - Warszawai nie poleca FlixBus 👎
Bogdan , 16.07.2025
Kierowca z autobusu N893 uniemożliwił nam przejazd z Puli do Rijeki mimo wykupionych biletów. Odjechał o 21:30 16 lipca a my zostaliśmy na przystanku. flixbus to najbardziej spierdolony przewoźnik, bę ...
Kierowca z autobusu N893 uniemożliwił nam przejazd z Puli do Rijeki mimo wykupionych biletów. Odjechał o 21:30 16 lipca a my zostaliśmy na przystanku. flixbus to najbardziej spierdolony przewoźnik, będę wszędzie przed wami ostrzegał. Zero gwiazdek.
Bogdan w dniu 2025-07-16 podróżował z
Pula - Rijekai nie poleca FlixBus 👎
Ola Wi, 11.02.2025
Autobus N1390 w dniu 16 czerwca 2024 w ogole nie pojawił sie na wyznaczonym przystanku na lotnisku Kraków Balice. Autobus mial odjechac o 00:30, byłam na przystanku od polnocy i 1,5 h czekałam na auto ...
Autobus N1390 w dniu 16 czerwca 2024 w ogole nie pojawił sie na wyznaczonym przystanku na lotnisku Kraków Balice. Autobus mial odjechac o 00:30, byłam na przystanku od polnocy i 1,5 h czekałam na autobus widmo. Musiałam zmienic swoje plany, bo w nocy nie było alternatywnego transportu, cała noc nieprzespana. Firma w ogóle nie dba o swoich klientów, złozyłam reklamacje, ale przewoznik nie poczuł sie do odpowiedzialnosci, szkoda pieniedzy i nerwów. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług, jesli ma sie inne mozliwosci.
Ola Wi w dniu 2024-06-17 podróżował z
Kraków - Katowicei nie poleca FlixBus 👎
Ewa, 8.01.2025
On Dec 23rd we were supposed to take a bus from Berlin to Poznan, but it was 90 minutes delayed. Another flixbus to Poznan arrived on time, and the driver advised us that if we bought tickets for his ...
On Dec 23rd we were supposed to take a bus from Berlin to Poznan, but it was 90 minutes delayed. Another flixbus to Poznan arrived on time, and the driver advised us that if we bought tickets for his bus instead, we could travel with him and we would then get a refund for the delayed bus. We did so, and immediately requested a refund online, but the customer service was useless and they said they would only refund us if the bus was delayed 120 minutes. We've been exchanging emails for 3 weeks now and they won't take responsibility for their driver's error. We will have to take it further. We feel so deceived and disappointed, we'll never travel with them again.
Ewa w dniu 2024-12-23 podróżował z
Berlin - Poznańi nie poleca FlixBus 👎
Mac, 9.01.2025
But haven't you reached Poznań? There is no refund for a delay of up to 120 minutes and it can never be linked to any compensation. There is no such thing as driver error. The company does not have pi ...
But haven't you reached Poznań? There is no refund for a delay of up to 120 minutes and it can never be linked to any compensation. There is no such thing as driver error. The company does not have pilots and does not provide first aid training in the event of an accident. Accidents are really a casual occurrence in such a dense network of connections. .They drive really well, I'm still saying something bad. These tickets in the euro zone are already seriously expensive and may be equivalent to airline tickets. You should rather consider whether such a trip suits you, because there is no nothing competitive with it. Exchanging e-mails for 3 weeks is really the tip of the iceberg. Up to 4 months with strangers. Now how can I tell them how good things are?
dfds, 11.01.2025
bardzo bezpiecznie jeżdżą w szczególności w Niemczech xD
Oceń FlixBus!
Uwaga:
Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z FlixBus, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.
Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z FlixBus. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.