Porównaj i oszczędzajMiliony autobusów za jednym kliknięciem. Zaoszczędź nawet do 70%!
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70%
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
Dowiedz się o doświadczeniach innych klientów, którzy podróżowali z Neobus lub prześlij swoją własną ocenę dla Neobus.
7
opinii o Neobus
(7 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
43 %
4 Gwiazdek
0 %
3 Gwiazdek
0 %
2 Gwiazdek
14 %
1 Gwiazdka
43 %
Marcin, 27.08.2025
Jeśli szukacie busa, który ma dobra obsługę klienta to zapomnijcie o tym. To jest wasz problem choćbyście utknęli w polu, a potem wasz stop by miał awarie silnika. To nie ich problem, że nie dacie rad ...
Jeśli szukacie busa, który ma dobra obsługę klienta to zapomnijcie o tym. To jest wasz problem choćbyście utknęli w polu, a potem wasz stop by miał awarie silnika. To nie ich problem, że nie dacie rady. Jeśli zakupiliście bilet 3 godziny przed, a odwołać można 24 h przed to lipa i brak logiki. To nie ich problem jeśli chcecie pobrać bilet będąc gdzieś na odludziu bez dostępu do e-maila. Nie wyślą wam inaczej. Ba nawet bywa, że nie wpiszą was w takiej sytuacji na listę pasażerów. Jeszcze żeby było fajniej kierowca będzie miał pretensję, że skąd wy macie bilet. Pomijam, że kiedy chcesz wejść na imię i nazwisko grożą kontrolą i mandatem na tej powalonej infolinii, która udaje, że pracuje i prawi iż to nie ich problem. Do tego przy tym wszystkim jeszcze się spóźniają i okazuje się, że mimo, że kupiłeś drugi bilet i formalnie masz dwa miejsca to w busie brakuje owych i niewiele brakło by powstały stojące. Oczywiście niezmiennie brak zwrotu i zasłanianie się regulaminem. Jeśli możecie to ich omijajcie. Kupujcie tylko wtedy kiedy jesteście w domu i możecie akurat pobrać z e-maila bilet bo strona nie daje takiej możliwości (przynajmniej na komórce) i kiedy macie spory zapas czasu. W tej firmie nie ma zrozumienia i klienta ma się w dupie. Inaczej nie poczekają, a zakup na miejscu potrafi być znacznie droższy. Jeden wielki kurwa skandal! Cała infolinia do zwolnienia na zbity pysk! Mam nadzieję, że znajdziecie się w takich kilku super sytuacjach jak ja dzięki wam skończone palanty!
Marcin w dniu 2025-08-24 podróżował z
Katowice - Krakówi nie poleca Neobus 👎
morning, 6.09.2024
slabo kierowca wyprosil chlopaka, ktory mial bilet, bo podobno byl pijany, a to kierowca sobie wymysli. wodac xhlopak moze wypil 2 piwa, ale normalnie rozmawial i prosil o dowoz na miejsce bo ma byc w ...
slabo kierowca wyprosil chlopaka, ktory mial bilet, bo podobno byl pijany, a to kierowca sobie wymysli. wodac xhlopak moze wypil 2 piwa, ale normalnie rozmawial i prosil o dowoz na miejsce bo ma byc w pracy. zenada kierowca tepy jak beton, po za tym autobus pelny i ludzie jada jak sardynki. ostatni raz jade ta linia, podejscie do klienta podle, kierowca powinien pracowac jako klawisz za kratami
morning w dniu 2024-09-07 podróżował z
Warszawa - Rzeszówi nie poleca Neobus 👎
A, 11.06.2024
Kupiłam bilet u kierowcy na BEZPOŚREDNI bus z Przemyśla do Krakowa. Nikt mi nie powiedział że będzie przesiadka w Rzeszowie i nie zachowałam malutki papierowy paragon, nie miałam pojęcia że będzie pot ...
Kupiłam bilet u kierowcy na BEZPOŚREDNI bus z Przemyśla do Krakowa. Nikt mi nie powiedział że będzie przesiadka w Rzeszowie i nie zachowałam malutki papierowy paragon, nie miałam pojęcia że będzie potrzebny. W Rzeszowie kierowca zmusił mnie kupować bilet ponownie i nie puścił bez poprzedniego biletu mimo iż to on mi go sprzedał godzinę przed!!! Oprócz tego, rozmawiał Pan bardzo nieuczciwie i traktował mnie chamsko. Zero szacunku i oszustwo.
Barbara Miś , 23.08.2022
Nie polecam tego przewoźnika, transport miał być bezpośredni, był z przeesiadka, opóźnienie na trasie Iwonicz Zdrój - Łódź 1,5godziny kierowca nie uprzejmy. Ponadto na tak długiej trasie nie było przy ...
Nie polecam tego przewoźnika, transport miał być bezpośredni, był z przeesiadka, opóźnienie na trasie Iwonicz Zdrój - Łódź 1,5godziny kierowca nie uprzejmy. Ponadto na tak długiej trasie nie było przystanku!
CheckMyBus-Team, 24.08.2022
Dzień dobry Barbara, Dziękujemy za Twoją wiadomość i bardzo nam przykro z powodu Twoich doświadczeń. Prosimy pamiętać, że CheckMyBus jest portalem porównującym ceny autobusów międzymiastowych i nie o ...
Dzień dobry Barbara, Dziękujemy za Twoją wiadomość i bardzo nam przykro z powodu Twoich doświadczeń. Prosimy pamiętać, że CheckMyBus jest portalem porównującym ceny autobusów międzymiastowych i nie obsługuje autobusów. W związku z tym zalecamy Ci również bezpośredni kontakt z przewoźnikiem i poinformowanie go o zaistniałej sytuacji podczas podróży, aby poprawić jakość usług podczas przyszłych podróży. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, prosimy o ponowny kontakt z nami. Z wyrazami szacunku, Zespół Obsługi Klienta CheckMyBus
Agnieszka , 3.08.2021
Krosno- przystanek nr 4- online są błędne informacje, że nr. 7
CheckMyBus-Team, 6.08.2021
Drogi Agnieszka, Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Poinformujemy o tym firmę. Mamy nadzieję, że szybko uda się rozwiązać problem. Z poważaniem, Zespół CheckMyBus
Mariusz, 14.04.2017
ok
Henryk, 3.02.2017
Oceń Neobus!
Uwaga:
Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z Neobus, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.
Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z Neobus. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.