Recenzje i doświadczenia dla FlixBus

Podziel się swoimi doświadczeniami z FlixBus
Najlepsze oferty Zaoszczędź średnio 70%
Z myślą o Tobie Oferty z całego świata
Prosto i wygodnie Wyszukaj jednym kliknięciem
FlixBus
Dowiedz się o doświadczeniach innych klientów, którzy podróżowali z FlixBus lub prześlij swoją własną ocenę dla FlixBus.

672 opinii o FlixBus

Oceny w Polsce
127
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Oceny międzynarodowe
545
5 Gwiazdek
4 Gwiazdek
3 Gwiazdek
2 Gwiazdek
1 Gwiazdka
Julia, 08.04.2024

Kierowcy okropnie nie mili, ciągle przeklinają, na zadawane pytania nie umieją odpowiedzieć kiedy będziemy w danym miejscu, bezczelni, wulgarni, traktują ludzi jak zwierzęta, o opóźnieniach nie wspom ... Kierowcy okropnie nie mili, ciągle przeklinają, na zadawane pytania nie umieją odpowiedzieć kiedy będziemy w danym miejscu, bezczelni, wulgarni, traktują ludzi jak zwierzęta, o opóźnieniach nie wspomnę , a walizki rzucaja jak śmieci nie zliczę ile walizek poniszczyli w luku bagażowym. Porazka


Zoja, 01.04.2024

Panowie kierowcy chyba zapomnieli, że są w pracy. Przed samym Budapesztem 3 razy zatrzymywali się na nieplanowane postoje na różnych stacjach benzynowych, próbując zakupić papierosy czym zrobili spore ... Panowie kierowcy chyba zapomnieli, że są w pracy. Przed samym Budapesztem 3 razy zatrzymywali się na nieplanowane postoje na różnych stacjach benzynowych, próbując zakupić papierosy czym zrobili spore opóźnienie. Była noc, kolejne środki transportu w mieście kończyły pracę i powrót do domu z 12 minut zmienił się w 50. Panom nie przeszkadzało to w tym, aby jeszcze bardziej opóźnić przejazd robiąc sobie jeszcze dodatkowa przerwę na papierosa Jak to pisze to mamy kolejną nieplanowaną przerwę, bo Pan musi sobie zakupić kebaba Nieprzygotowanie, absolutmy brak szacunku dla czasu pasażerów i później pory Żart


Julia, 11.03.2024

Dramat, busy zawsze spóźnione minimum pół godziny (z mojego doświadczenia, do dwóch godzin opóźnienia). Jeśli planujesz podróż z przesiadką, to zastanów się dziesięć razy, czy jechać busem tej firmy


Anna, 10.03.2024

Tragedia. Kupilismy bilet w ostatniej chwili. Trasa ponad 5 h. Pierwszy raz jadąc flixbusem. Wzapakowalismy bagaz do luku na dole i wsiedliśmy normalnie. Zastanawialismy sie jak jest weryfikowany zaku ... Tragedia. Kupilismy bilet w ostatniej chwili. Trasa ponad 5 h. Pierwszy raz jadąc flixbusem. Wzapakowalismy bagaz do luku na dole i wsiedliśmy normalnie. Zastanawialismy sie jak jest weryfikowany zakup biletu. Kierowca 3 min.przed podszedł do nas awanturując się jak wsiedliśmy bez okazania biletu. Tłumaczyliśmy,że pierwszy raz jedziemy autobusem. Stary pan wydzierając się na nas zapytał czy on jest od sprawdzania biletów czy od kierowania. Jak dla mnie nie musi być kierowcą. Jak ma problem z agresją i komunikacją z ludźmi. Nigdy wiecej flixbusem. Nr autobusu P53. Trasa Katowice -> Lublin.


Marek, 12.02.2024

Odcinek Warszawa-Modlin, którego przejechanie trwa 30 minut, autobus Flixbus spóźnił się… 35 minut! Przez to straciłem możliwość nadania bagażu w check-in. Z bagażem musiałem przejść przez kontrolę co ... Odcinek Warszawa-Modlin, którego przejechanie trwa 30 minut, autobus Flixbus spóźnił się… 35 minut! Przez to straciłem możliwość nadania bagażu w check-in. Z bagażem musiałem przejść przez kontrolę co spowodowało konfiskatę mienia na kwotę ok 800 zł! Flixbus wypiął się odpowiedzialności za spóźnienie ponieważ mieściło się ono w granicach regulaminu Flixbus, który mówi, że spóźnienie musi być co najmniej 120 minutowe(!). Nigdy więcej Flixbus!


Pasażerka , 20.01.2024

Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na cały głos jakby byli w jakimś klubie. Nawet po zwróceniu uwagi cały czas głośno rozmawiają . Nie obchodz ... Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na cały głos jakby byli w jakimś klubie. Nawet po zwróceniu uwagi cały czas głośno rozmawiają . Nie obchodzą ich pasażerowie tylko rozmowy o dziewczynach. Po dwóch godzinach już rozbolała mnie głowa od tych wrzasków .Nie da się ani popracować, poczytać książki ani pospać. Zawsze w podróży jest informacja zachowaj ciszę żeby nie przeszkadzać innym pasażerom. Tutaj tez powinni wywiesić. To jedna wielka męczarnia. Relacja Szczecin -Berlin .


Piotr, 13.01.2024

Moja cierpliwość się skończyła. Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na p ... Moja cierpliwość się skończyła. Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na plus można zaliczyć bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co stanowi pewne ułatwienie dla podróżnych z Katowic. Niestety, pozytywy te szybko przysłaniają liczne wady, które są nie do przeoczenia. Jednym z najbardziej irytujących problemów jest skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe stanowi absolutne nieporozumienie. Równie skandaliczne jest oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta, aby domagać się prawidłowego zwrotu środków na konto lub kartę. W połowie trasy można napotkać brak wody w kranie w ubikacji albo po prostu brak papieru toaletowego, co jest kompletnie nieakceptowalne w warunkach kilkunastogodzinnej podróży. Niestety, niechlujstwo części kierowców jest na porządku dziennym. Trzeba również bardzo uważać, by nie odjechali bez nas z miejsca postoju, co budzi zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży. Dodatkowo, brak kontroli nad miejscówkami, gdy pasażerowie siadają na nie swoje miejsca, sprawia, że zakup biletu miejscowego staje się czasami czystą fikcją. Kierowcy zdają się być obojętni na to, co dzieje się w autobusie, co rodzi konflikty między pasażerami. Trzeba przyznać, że niektórzy pasażerowie są bezczelni, ale brak reakcji ze strony kierowców na ten problem sprawia, że sytuacja może wymknąć się spod kontroli. Moje osobiste doświadczenia z Flixbusem są niezwykle negatywne, a każda podróż na tej trasie niosła ze sobą nieprzyjemne sytuacje, zarówno dla mnie, jak i dla innych pasażerów. W związku z tym, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy przewozowej.


Pawel, 04.01.2024

Ta firma to kompletna porazka! Radze omijac ja z daleka. MIalem sie wybrac pierwszy raz i zakupilem bilet, ale niestety autobus nie przyjechal w ogole. A na infolinii klamia bezczelnie ze autobus byl. ... Ta firma to kompletna porazka! Radze omijac ja z daleka. MIalem sie wybrac pierwszy raz i zakupilem bilet, ale niestety autobus nie przyjechal w ogole. A na infolinii klamia bezczelnie ze autobus byl. Pieniadze nie do odzyskania za niw wykorzystany bilet. Musialem przez nich brac taksowke w Nowy Rok do Warszawy co kosztowalo mnie 600zl. Tak wiec zdecydowanie odradzam korzystania z ich uslug!


Gosia, 22.12.2023

W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W o ... W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK; w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.


M, 05.12.2023

Skandalicznie nieuczciwa i bezczelna firma. Spóźnienie ponad 100 minut, mimo to nie zwracają za bilety, bo twierdzą, że przyslali maila. Owszem, mail przyszedł, ale w trakcie rozmowy z prośbą o zwrot ... Skandalicznie nieuczciwa i bezczelna firma. Spóźnienie ponad 100 minut, mimo to nie zwracają za bilety, bo twierdzą, że przyslali maila. Owszem, mail przyszedł, ale w trakcie rozmowy z prośbą o zwrot z konsultantem. Bezczelność

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *

Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.

Oceń FlixBus!

Uwaga: Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z FlixBus, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.

Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z FlixBus. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.

Twoja ocena *

Twój email pozostanie ukryty. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. *


Dziękujemy za Twój komentarz, Oczekuje on teraz na zatwierdzenie.

Możesz dodać tylko jeden komentarz dziennie.

Aplikacja CheckMyBus

Darmowe pobieranie

App Store
CheckMyBus App
Zamknij
GPDR CheckMyBus shield

Cenimy Twoją prywatność

Aby pokazać ci najlepsze oferty autobusowe, my i nasi partnerzy używamy technicznych, analitycznych i marketingowych plików cookie do personalizacji reklam. Zapamiętujemy twoje anonimowe dane, by zapewnić ci spersonalizowane doświadczenie.